- Új techdemót tett közzé az AMD
- Az RDNA 2 architektúra raytracing képességeit mutatja be
A raytracingről mostanában rengeteg szó esik, miután az Xbox Series X és a PS5 is hardveresen támogatni fogja - mindkét nextgen konzol az AMD RDNA 2 architektúráját használja, amely hamarosan az újgenerációs Radeon videokártyákban is debütál majd.
Az AMD most villogott is egy kicsit a technológiával - szó szerint, az egyperces techdemóban ugyanis több tükröződő felület található, mint sok más játékban összesen. A látvány ennek megfelelően igencsak ütős - erre számíthattok a sugárkövetés tekintetében az új konzolokon és videokártyákon.
Meg őszintén, mikor találkozol nagyon tükröződő felületekkel az életben? Reggel mikor borotválkozol.
Ettől függetlenül technikailag ez egy hatalmas dolog, én még emlékszem amikor a ray tracing azt jelentette, hogy a számítógép percekig számolt ki egy állóképet...