A francia Joystick magazinnak adott interjújában a BioWare-től Mike Laidlaw közölte, hogy mivel a Dragon Age: Origins legnagyobb példányszámban konzolon kelt el, így ezen közönség igényeit tartják szem előtt, vagyis ugrott a jelenlegi taktikai nézetés új pályakészítőt se kapunk. Mielőtt azonban sűrű anyázásba kezdenétek, szögezzük le, hogy a helyzet nem olyan rossz, mint amilyennek elsőre hangzik.
A BioWare hivatalos fórumán közzétett helyreigazításból kiderült, hogy a csatákat segítő kameraállás csak a konzolos verziókból hiányzik majd (a helyére egy csapatkezelő kerül), igaz a PC-s kiadásban is csak átalakulva, kizárólag a nélkülözhetetlen elemeket megtartva tér vissza. Ami pedig a pályakészítőt illeti, azért nem készül új verzió, mert a mostani program tökéletesen megfelel a feladatnak.
A BioWare hivatalos fórumán közzétett helyreigazításból kiderült, hogy a csatákat segítő kameraállás csak a konzolos verziókból hiányzik majd (a helyére egy csapatkezelő kerül), igaz a PC-s kiadásban is csak átalakulva, kizárólag a nélkülözhetetlen elemeket megtartva tér vissza. Ami pedig a pályakészítőt illeti, azért nem készül új verzió, mert a mostani program tökéletesen megfelel a feladatnak.
A Dragon Ageben igaz van 6 történetszál de utána ugyanaz mint a többi karival
Amúgy azért egyvalamiben már most hozza a második rész az első szintjét: kb. ugyanolyan rossz lesz a grafikája. És itt nem feltétlenül az elmaradott technológiáról beszélek, ilyen textúrákról meg amolyan poligonokról, hanem inkább erről a förtelmes színvilágról. Ilyen színek szerintem nem is léteznek. Ki a franc bólintott rá erre a "nagyok" közül? Istenem, azok az undorító erdők, hányingerkeltő sziklák, azok a bugyuta fejek, meg úgy az egész úgy ahogy van... hát nézzetek már meg ezt a sárkányt (Flemeth-et?) is a képen... a vicc az, hogy még ennek ellenére is végigvittem vagy ötször, és még a gyűjtői kiadást sem bántam meg, ahogy annak a néhány DLC-nek a megvételét sem, ami érdekelt (mondjuk a Darkspawn Chronicles után több már nem fog, ez a Leliana's Song is egy akkora lusta parasztvakítás, hogy az már fáj). Asszem a BioWare már rájött, hogy nem muszáj apait-anyait beleadniuk a játékaikba, pusztán a nevükkel szinte bármit lenyomhatnak a torkunkon. Megtehetik, hogy kihagynak minden értelmesebb fegyvert vagy páncélt a játékból, hogy aztán pofátlanul eladják nekünk DLC formájában (oké, ez inkább ME2), megtehetik, hogy nem lesz választható faj, hogy nem lehet a karakterünk arcát személyre szabni (csoda, hogy nemet választhatunk a játékban... még), mert ha őszinték akarunk lenni magunkhoz, a legtöbben még mindezzel együtt is meg fogjuk venni, mert szeretjük az RPG-ket és szeretjük a BIoWare történeteit... én még nem tudom, hogy döntök, mert eléggé taszít ez az egész projekt, illetve már igazából maga a fejlesztőcég is (nem hittem volna, hogy ez egyszer bekövetkezik), de még megvárok pár játékmenet-videót, több infót, stb., aztán majd meglátom, hogy kell-e vagy sem...
Nagyon várom, hiteles game.
Én bizalmat szavazok a BioWare-nak.
Hogy miii? A játék összetettségéhez képest nagyon is jól átültették kontrollerre, nyilván pc-n volt az igazi, de akinek nem volt elég vasa alá, konzolon is bőven hozta a kötelezőt és messze nem volt gyalázatos.
Azért persze várom a játékot, nekem ez a vonal még mindig jobban bejön, mint az ME, viszont egy TES 5 kedvéért gondolkodás nélkül lemondanék róla