Ron Rosenberg, a Tomb Raider producere a Kotakunak nyilatkozta, hogy a játék egyik legfontosabb tulajdonsága a pszichológiai ráhatás: látva, hogy mennyi szörnyűség történik Larával, akaratlanul is küzdünk majd, hogy megvédjük.
"Amikor látod, hogy mennyi rossz történik vele, úgy kezdesz játszani, ahogy egy férfi karakterrel sosem tennéd. Amikor az emberek Larát alakítják, nem élik bele magukat a helyzetébe teljesen, hanem inkább arra gondolnak, hogy »meg akarom óvni«. Ráadásul a tény, hogy most esendő emberként jelenik meg, sokkal csábítóbbá teszi a régi túlságosan is szexis modellnél. Szó szerint a semmiből válik majd hőssé."
A csapatnak ez persze konkrét célja volt: olyan játékot akartak készíteni, amelyben a főhősért úgy izgulunk, ahogy egy filmen szokás, és nem szuperhőst látunk benne, hanem valódi, sebezhető lényt. Erre játszik rá többek között az E3-as demó azon jelenete, melyben Larát egy bandita meg akarja erőszakolni.
A játék 2013. március 5-én jelenik meg -- már alig várjuk, az előzetesek és játékmenet-videók alapján fenomenális programnak tűnik.
"Amikor látod, hogy mennyi rossz történik vele, úgy kezdesz játszani, ahogy egy férfi karakterrel sosem tennéd. Amikor az emberek Larát alakítják, nem élik bele magukat a helyzetébe teljesen, hanem inkább arra gondolnak, hogy »meg akarom óvni«. Ráadásul a tény, hogy most esendő emberként jelenik meg, sokkal csábítóbbá teszi a régi túlságosan is szexis modellnél. Szó szerint a semmiből válik majd hőssé."
A csapatnak ez persze konkrét célja volt: olyan játékot akartak készíteni, amelyben a főhősért úgy izgulunk, ahogy egy filmen szokás, és nem szuperhőst látunk benne, hanem valódi, sebezhető lényt. Erre játszik rá többek között az E3-as demó azon jelenete, melyben Larát egy bandita meg akarja erőszakolni.
A játék 2013. március 5-én jelenik meg -- már alig várjuk, az előzetesek és játékmenet-videók alapján fenomenális programnak tűnik.
Öröm látni, hogy van aki újít is egy sikeres sorozaton.