Nem szeretném itt taglalni hogy miről is van szó, a Titan Quest egy remek kis RPG az Iron Lore Entertainment jóvoltából a szerepjáték kedvelőinek és folyamatosan érkezik hozzá a jobbnál jobb javítás. Nos én nem is szeretném nagyon húzni a szót, valamint a javítandó dolgok listáját sem írnám le (olyan hosszú). Szóval akit érdekel a teljes tartalom az ide fáradjon, akit pedig maga a patch izgat az lejebb találja meg!
Titan Quest tapasz
Nem sok hírt kapunk sajnos a Titan Questről, de ha mégis csurran-cseppen valami akkor az mindig jó. A játék már megjelent jó ideje, és kapunk azóta folyamatosan javításokat. Ezúttal az 1.20-as tapaszt!
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Titan Quest megjelenés:
2006. június 30.
Titan Quest gépigény:
CPU: 1800 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 64 MB,
HDD: 5 GB
Na, de komolyra fordítva: teszek én rá:D. A TQ egy jó Diablo-klón, csak éppen az a baj vele, mint a többi esetében: nem mertek eleget lopni az alapból... Jó, van egy gyengus karakterkészíté, de max kétféle kinézetű karival mehetünk, s kasztok közül is ha úgy vesszük, kevés van.
Emellett nagyon szép, hogy grafikailag próbáltak odaverni a nagy elődnek, de ha szaggat valami, és le kell butítani teszem azt Diablo-szintre, hogy élvezhető legyen, sok értelme nincs.
Másrészt steril az egész, nincs benne az a végeláthatatlan, elkeseredett és intenzív hent, mint a Dioban...
Nagyon szép dolog, hogy végre a görög mitológia világában vagyunk, és nem egy fantasy-klisében, de sajnos az egész varázsa elveszik majd a játék nem-görög helyszínein. Pl. az egyiptomi pálya szerintem egy nagy ActII másolat, semmi eredeti ötlet nincs benne.
A barlangok katasztrofálisak... A Diablo I-ben változatosabb volt sokkal egy katakomba, mint itt.
Az ellenfelek síkhülyék, de ebbe a játékba ez kell.
Ja, és persze a randomitás: fegyverek terén asszem van, de a pályák mindig ugyanazok. Így pont az maradt ki belőle, amit a Diabloban annyira szerettünk, s ami miatt még 666-odik (nyehehe :D) alkalommal sem volt uncsi a Diablo.
Most majd jön egy másik Dio-klón, mely szintén a mitológiát veszi alapul... Frater, ugye. Nem tudom, bízzak-e még benne.. Norvég barbár, azték harcos, meg még kettő, aminek nem jut eszembe a neve... LOL.
Ha már pofátlanul lenyúlnak egyes elemeket, miért nem másolják le az egészet??? Csak más textúrák kellenének, s más sztori... S akkor talán még szeretnénk is, hogy nagy kedvencünket futószalagon klónozzák...