Most pedig örömhír a láthatáron a rajongóknak: úgy néz ki, készül a TQ küldetéslemeze. Annyit már biztosra tudunk, hogy a kiadó 2007 első felére datálja az expanziót... Ennyi, nincs több információ. Amennyit sejtünk az az, hogy új kasztok, látványos helyszínek és még több szörnyeteg várja majd azokat a játékosokat, akik szívesen lemészárolnának bármit, ami megfordulhat a mitológiai terepen. Szóval rettegjenek a mitológia könyvek, ami eddig kimaradt, most már az is levágható lesz hamarosan...!
Titan Quest meglepetés?
Sokan úgy tekintettek a Titan Quest című programra, mint az akció szerepjátékok messiására. Nem is csoda: a Diablo kaliberű szoftverek közül ritkán kerülnek ki igazán élvezetes darabok, és a kissé repetatív játékmenet ellenére a most tárgyalt cucc az volt.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Titan Quest megjelenés:
2006. június 30.
Titan Quest gépigény:
CPU: 1800 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 64 MB,
HDD: 5 GB
Nem rosz kis játék csak kicsit unalmasnak találtam azokat a hosszú pályákat.
Azon halandók közé tartozom, aki rajonganak a mitológiáért. Annak ellenére, hogy az egyik sokra tartott filológus barátom szerint a mitológia arról szól, hogy ki, kivel, mikor, hol, hányszor, miért és milyen következményekkel feküdt le, ill. ki kit segített hozzá az idő előtti elhalálozáshoz:P
Egy másik csapat a Diablo2 TQ-motorra ültetésén dolgozik. A projekt neve: Luth Golein mod, mivel az alapötlet a sivatagos tileset és a Dio2 Act II tileset hasonlóságából jött, így az Act II készül el először. Őket a titanquest.net fórumán lehet megtalálni.
Egyébként az időbeli egyezőség szerintem nem feltétel, itt épp az az érdekes, hogy ismert mitológiák ismert alakjaival lehet összecsapni.
Túl sok alternatíva nem maradt. Kézenfekvő lenne még a skandináv mitológia, ám ez időben nem egyeztethető össze, hiszen barátok közt is évezredekben mérhető a távolság.
Brian Sullivan pedig azt nyilatkozta áprilisban, hogy tárgyalnak a THQ-val a kiegről, a téma viszont képlékeny. Szerettek volna egy India-alapú csomagot (de fincsi lett volna!), ám az ottani mitológia nagy része a jelenlegi államvallás részét képezi, és emiatt ez vékony jég (lásd a Mohamed-karikatúrákat pl.). Említette, hogy annak idején az AoE-sorozatba írtak egy szcénát, amelyben Japán megtámadta Koreát, és a koreai kormány közölte a Microsofttal, hogy ha megjelentetik, az MS Korea fejét letartóztatják, mert ez sérti őket, mivel történelmileg nem hiteles. Ezért kidobták a szcénát a stuffból. Erre mondta azt Sullivan, hogy aknamező, úgyhogy inkább maradnak az ókori, "lezárt" mítoszoknál, ez viszont kissé megköti a kezüket. Meglátjuk, egy kiegben szerintem elég egyelőre a csiszolás (van azért min, a mechanizmustól a motor optimalizálásáig), új monsztrák, szettek, fegyverek, skillek, esetleg plusz kaszt, ahogy az szokás. Várólistás!