- Alakul az újgenerációs soulslike kaland
- Amiből nemrég jött egy demo is
- A visszajelzések alapján finomítják a játékmenetet
Az OverBorder Studio soulslike akció-RPG-je, a Thymesia a hónap elején, május 2. és május 9. között kapott egy nyilvános, bárki számára játszható demót. A demó a Steam Going Rogue Festival részeként jelent meg, és lehetővé tette a rajongók számára, hogy bepillantást nyerjenek a Thymesia világába, hangulatába, és harcrendszerébe a játék nyitányában. A fejlesztőcsapat most örömmel jelentette be, hogy a demó óta több jelentős változtatást is eszközöltek a harcrendszerben, amelyeket nyilvánvalóan a játékosok visszajelzései és megjegyzései segítettek elő.
Demo feedback changes:
— Thymesia Game (@OverBorderGames) May 23, 2022
◼️ Shorten wind-up animations between saber attacks, deflecting & dodging
◼️ Extend i-frame for deflecting & dodging
◼️ Significantly increase feathers velocity & extend window for interrupting critical attacks
Drastically improving basic combat fluidity! pic.twitter.com/f2NnetkBPS
Bár a demó csak egy szelete volt a teljes élménynek, arra mindenképp jó volt, hogy a játékosok megismerkedhessenek ezzel az újgenerációs soulslike élménnyel. A hagyományos soulslike harcoktól új mechanikákkal tér el, amelyeket időszakosan lehet használni; például az ellenségek visszanyerik az elvesztett életerjüket, ha a játékosok nem tudják gyorsan újra megsebezni őket. A Thymesia augusztus 9-én jelenik meg PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re.