Jómagam még 2007 elején írtam előzetest erről a játékról a Guruba, hűséges olvasóink evégből jól ismerhetik. A játék egyrészt a korokat keresztezi, hiszen napjaink anarchiába fordult, valamint a XIV. század elejének kissé megváltoztatott történelmű Párizsába visz el minket úgy, hogy a két paralel világ között szabad az átjárás, másrészt összemossa az egy- és többszemélyes játékokat. E helyütt most nagyon nehéz lenne leírni a mechanizmust, épp ezért az említett cikket megtaláljátok itt, amely persze az akkori állapotokat tükrözi, de ismétlem, túl sok mindent nem is hallottunk róla azóta sem... (Hozzátéve, hogy ezt a fajta játékmenetet, ha nem is egészében, némileg mindenképp „lelőtte” azóta a Left 4 Dead).
Nos, a Joystiq stábja nem volt rest és utánajárt a dolognak, ám sajnos Raphael Colantonio, az Arkane vezérigazgatója rossz hírt volt kénytelen közölni velük: váratlan pénzügyi gondokba ütköztek pár hónapja, ezért felfüggesztették a The Crossing fejlesztését, és azóta más, „igen jó” projektekre fókuszálnak; ezek egyike egy FPS/RPG keverék lesz, amelyet a Deus Ex volt főtervezője, a balhés Harvey Smith készít (evégből aztán erősen hajazni is fog a nagy klasszikusra), a másik pedig egy szintén Harvey által felügyelt iPhone casual stratégiai játék. Colantonio azt még elárulta, van egy nagyon szórakoztató demójuk is belőle. (Nos, köszi... esetleg megkaphatnánk?)
Ahogy a Joystiq szakírója megjegyzi, a döntésben nyilván közrejátszott az is, hogy az Arkane-t nehéz helyzetbe hozta az EA tavaly novemberi 6%-os leépítése, ugyanis bár kiadójuk a Valve lett volna, a cég az EA Partners programon belül gondozta a terméket, és bizonyára ez a lépés egyben jelentős erőforrás-elvonást jelentett az Arkane számára. Másrészt pedig, ahogy azt mi is megírtuk, a fiúk egy titkos projekten is dolgoztak az EALA stúdiójával közösen, ám a kiadó a leépítéskor lapátra tette a náluk hegesztő 30 Arkane-munkást.
Sajnos tehát egyelőre mi sem tehetünk mást, mint megemlékezünk róla, hogy „lebeg” egy ilyen játék a lét és nemlét határán, képekkel és az előzetes videóval, még 2007. januárjából...
Nos, a Joystiq stábja nem volt rest és utánajárt a dolognak, ám sajnos Raphael Colantonio, az Arkane vezérigazgatója rossz hírt volt kénytelen közölni velük: váratlan pénzügyi gondokba ütköztek pár hónapja, ezért felfüggesztették a The Crossing fejlesztését, és azóta más, „igen jó” projektekre fókuszálnak; ezek egyike egy FPS/RPG keverék lesz, amelyet a Deus Ex volt főtervezője, a balhés Harvey Smith készít (evégből aztán erősen hajazni is fog a nagy klasszikusra), a másik pedig egy szintén Harvey által felügyelt iPhone casual stratégiai játék. Colantonio azt még elárulta, van egy nagyon szórakoztató demójuk is belőle. (Nos, köszi... esetleg megkaphatnánk?)
Ahogy a Joystiq szakírója megjegyzi, a döntésben nyilván közrejátszott az is, hogy az Arkane-t nehéz helyzetbe hozta az EA tavaly novemberi 6%-os leépítése, ugyanis bár kiadójuk a Valve lett volna, a cég az EA Partners programon belül gondozta a terméket, és bizonyára ez a lépés egyben jelentős erőforrás-elvonást jelentett az Arkane számára. Másrészt pedig, ahogy azt mi is megírtuk, a fiúk egy titkos projekten is dolgoztak az EALA stúdiójával közösen, ám a kiadó a leépítéskor lapátra tette a náluk hegesztő 30 Arkane-munkást.
Sajnos tehát egyelőre mi sem tehetünk mást, mint megemlékezünk róla, hogy „lebeg” egy ilyen játék a lét és nemlét határán, képekkel és az előzetes videóval, még 2007. januárjából...
A fejlesztés folytatásában én is reménykedek, kíváncsi lennék, mit hoznak össze. Persze az, hogy én mennyit játszanék vele, azon múlna, muszáj-e feltétlenül más játékosokkal együtt játszani, hogy tovább jussak vagy botokkal is lehet őket helyettesíteni. SP fan vagyok, na.
Remélem, azért ha ismét lesz szabad kapacitásuk, folytatni fogják, mert a videó alapján igencsak érdemes lenne.
Vagy ha nem meg veszi egy másik cég és befejezi(és akkor ők adnak nekem egy ingyen példányt).
A játék az én érdeklődésemet is felkeltette, tetszettek az ígéretek.Merem remélni hogy lesz is belőle valami.
Ezzel szemben egy FPS-RPG... Hááát... Biztos kelendő, de szerintem egy multis játék sokkal jövedelemzeőbb, válságra talán az kellene. Ők tudják.
Nekem meg a tököm tele van már ezzel a hülye válsággal....