A történet szerinte az Enosta-galaxisban öt faj él, melyet egy közös cél köt össze, a túlélés. A nagy
veszedelmet egy idegen ellenség, a De'Khete jelenti, illetve a Mirk,
egy ismeretlen, rejtélyes erő, ami a galaxis közepéből származik, és
mindent elpusztít vagy átalakít, amihez hozzáér. Elit pilótaként nekünk
jut a feladat, hogy az újonnan felfedezett Anterra szektort
felderítsük, és az ott fellelhető ereklyéket, melyeket egy rég kihalt
faj, az Ozzah hagyott hátra, összegyűjtsük, mivel azok menthetik meg
otthonunkat a biztos pusztulástól.
A játékmenet leginkább a FreeSpace játékokra és a Freelancerre hajaz, előbbire a lineáris küldetések és a pazar, izgalmas harcok miatt, utóbbitól pedig az irányítást kölcsönözte. Igaz, a Volition remekművének is hasonló a kezelése, de azért van egy kis különbség, az orosz fejlesztők pedig szinte egy az egyben átemelték, ami nem baj, hiszen így ez a része biztosan jó lesz a játéknak. Külső és belső nézet egyaránt lesz, szépen megvalósítva mindkettő. A felfedezés nekem speciel nem hiányzik annyira, legalább így jobban lehet fókuszálni a játékélményre. A küldetések a megszokott védd meg ezt, kísérd el azt, tisztítsd meg az aszteroidamezőt, stb. skálán mozognak.
Összesen kilenc főküldetés lesz, melyek több kisebbre oszlanak, köztük pedig jönnek az átvezető videók, összesen, ha minden igaz 35 a végső szám. A többjátékos módot a történet alapos kidolgozása miatt ejtették, így ez maximum egy esetleges kiegészítőben lehet majd benne. A hajónkat kedvünkre lehet alakítgatni, felszerelni különféle fegyverekkel, páncélokkal, pajzsokkal, alkatrészekkel és telepakolni lőszerrel (ha valaki nem akar ezzel pepecselni, annak lesz automata beállítás). Bizony, itt nem lehet a végtelenségig lövöldözni, figyelni kell, mennyi muníció van még, nehogy meglepetés érjen egy tűzharc közepén (tehát a játékmenet ettől még ugyanolyan pörgős lesz, csak erre is kell majd gondolni). A régi alkatrészeket pedig lebonthatjuk alkotóelemeikre, és belőlük új, saját cuccokat tervezhetünk! De az űrcsatákban is lehet anyagot beszerezni, a szétlőtt hajók után sokszor lehet majd hasznos dolgokat találni.
A grafikára nem lehet panasz a képek és a videó alapján, szépen megrajzoltak a hátterek, a hajók is gyönyörűen ki vannak dolgozva, az effektek is szemrevalóak, igazi vizuális orgazmus elébe nézünk. A zene is partner lesz remélhetőleg a hangulat kialakításában, a társak, parancsnokok hangja pedig angolul is szól majd, nem kell szerencsére csak orosz nyelven "élvezni" a játékot, lefordítják teljesen, a minőséget meg majd meglátjuk, milyen lesz. Abban kell csak bízni, hogy a robbanások is méltóak legyenek az ősökhöz, és rendesen legyen megoldva a sérülésmodell is.
Tavaly év végén megjelent egy orosz nyelvű demó a játékhoz, ha gondoljátok, ezt kipróbálhatjátok (hamarosan felkerül a szerverünkre is). A megjelenés viszont már hamarosan itt van, a tervek szerint szeptember végén kapjuk meg a Tarr Chroniclest.
A játékmenet leginkább a FreeSpace játékokra és a Freelancerre hajaz, előbbire a lineáris küldetések és a pazar, izgalmas harcok miatt, utóbbitól pedig az irányítást kölcsönözte. Igaz, a Volition remekművének is hasonló a kezelése, de azért van egy kis különbség, az orosz fejlesztők pedig szinte egy az egyben átemelték, ami nem baj, hiszen így ez a része biztosan jó lesz a játéknak. Külső és belső nézet egyaránt lesz, szépen megvalósítva mindkettő. A felfedezés nekem speciel nem hiányzik annyira, legalább így jobban lehet fókuszálni a játékélményre. A küldetések a megszokott védd meg ezt, kísérd el azt, tisztítsd meg az aszteroidamezőt, stb. skálán mozognak.
Összesen kilenc főküldetés lesz, melyek több kisebbre oszlanak, köztük pedig jönnek az átvezető videók, összesen, ha minden igaz 35 a végső szám. A többjátékos módot a történet alapos kidolgozása miatt ejtették, így ez maximum egy esetleges kiegészítőben lehet majd benne. A hajónkat kedvünkre lehet alakítgatni, felszerelni különféle fegyverekkel, páncélokkal, pajzsokkal, alkatrészekkel és telepakolni lőszerrel (ha valaki nem akar ezzel pepecselni, annak lesz automata beállítás). Bizony, itt nem lehet a végtelenségig lövöldözni, figyelni kell, mennyi muníció van még, nehogy meglepetés érjen egy tűzharc közepén (tehát a játékmenet ettől még ugyanolyan pörgős lesz, csak erre is kell majd gondolni). A régi alkatrészeket pedig lebonthatjuk alkotóelemeikre, és belőlük új, saját cuccokat tervezhetünk! De az űrcsatákban is lehet anyagot beszerezni, a szétlőtt hajók után sokszor lehet majd hasznos dolgokat találni.
A grafikára nem lehet panasz a képek és a videó alapján, szépen megrajzoltak a hátterek, a hajók is gyönyörűen ki vannak dolgozva, az effektek is szemrevalóak, igazi vizuális orgazmus elébe nézünk. A zene is partner lesz remélhetőleg a hangulat kialakításában, a társak, parancsnokok hangja pedig angolul is szól majd, nem kell szerencsére csak orosz nyelven "élvezni" a játékot, lefordítják teljesen, a minőséget meg majd meglátjuk, milyen lesz. Abban kell csak bízni, hogy a robbanások is méltóak legyenek az ősökhöz, és rendesen legyen megoldva a sérülésmodell is.
Tavaly év végén megjelent egy orosz nyelvű demó a játékhoz, ha gondoljátok, ezt kipróbálhatjátok (hamarosan felkerül a szerverünkre is). A megjelenés viszont már hamarosan itt van, a tervek szerint szeptember végén kapjuk meg a Tarr Chroniclest.
Itt a játék kiadójának honlapja: http://int.games.1c.ru/the_tomorrow_war/
Itt pedig videok a játékból:az első elmondja a történetet(hogy alakult ki a konkordia,beszél a háborúról): http://uk.youtube.com/watch?v=DnlDXyhxpV8&mode=related&search=
Itt pedig egy 8 perces ingame video aminek a bemutató szövegéből ezen írásokat emelném nagyon ki: "possible to land on and takeoff from planets realtime, without loadingscreens or cutscenes, just like Elite Frontier"
Itt az említett 8 perces ingame video: http://uk.youtube.com/watch?v=PgSGMtLJ1_s&mode=related&search=
Itt a kiegészítő adatlapja: http://games.1c.ru/factor_k/
Itt pedig video a kiegészítőből: http://uk.youtube.com/watch?v=GI6XwXiHALM&mode=related&search=
Jó lenne ha mind a Zavtra Voina mind pedig a Tarr Chronicles megjelenne Magyaroroszágon.
http://img235.imageshack.us/img235/6568/tarr2007083118401396jq5.jpg
http://img53.imageshack.us/img53/2078/tarr2007083118441432qx2.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/5420/tarr2007083118383685ha2.jpg
http://img63.imageshack.us/img63/8913/tarr2007083118363482cg0.jpg