Pár napja jelentette be a Relic, hogy készül a Company of Heroes második kiegészítője. A bejelentés napján a fejlesztők szűkszavúak voltak a részleteket illetően, de ma Tim Holman (Relic) kitárulkozott a játékot illetően.
Mint már tudjuk, a Tales of Valorban három kampány kap majd helyett, de ezek nem a háború nagy csatáit elevenítik fel, hanem a kisebb, emberközelibb ütközetekre koncentrálnak majd, ahogy Holman fogalmazott, igazi „hősi pillanatokat” élhetünk majd át. Hogy a három kampány során mely országok csapataival harcolhatunk, még homály fedi, de azért gondolhatjuk, hogy az elmaradhatatlan amerikai és angol sztori mindenképpen benne lesz, és most kiderült, hogy a németek egységeit is irányíthatjuk. Az egyik fejezet Michael Wittmann SS Panzer parancsnok Villiers-Bocage-i csatáját varázsolja elénk, aminek során a parancsnok csupán egyetlen King Tiger tankkal 10 másik tankot és 20 páncélozott kocsit semmisített meg.
Újdonság a játékban a Direct Fire funkció, aminek a segítségével még taktikusabban irányíthatjuk majd az osztagainkat -- legalábbis a sajtóközlemény szerint. A Direct Fire azt teszi lehetővé, hogy egy katona vagy egy harckocsi szemszögéből élhessük át a csatát, és abba aktívan bele is szólhassunk. Hogy jobban megértsük ezt a mechanizmust, képzeljük el, hogy egy nagy csatában az egyik tankunk lövegtornya felett átvesszük az irányítást, és az egerünk segítségével célozhatunk és süthetjük el az ágyút. Akiknek viszont már most nem tetszene a Direct Fire, azok megnyugodhatnak, ugyanis teljes mértékben kikapcsolható lesz, és a multiplayer csatákban pedig egyáltalán nem lesz jelen, bár a Relic még kísérletezik, hogyan lehetne beépíteni ezt a funkciót. A játék további részleteit majd a közeljövőben ismerteti a Relic, ebbe beleértve a kampányok és az új multiplayer módok bemutatását is.
Az interjút készítő Edge Online-nak sikerült kikérdeznie Tim Holmant azzal kapcsolatban is, hogy lesz-e egy igazi folytatása a Company of Heroesnak. A válasz egyszerű volt, ugyanis a producer úr szerint még nincsenek terveik ezzel kapcsolatban, de már sokat gondolkodtak a dolgon. A fejlesztők körében már szóba került, hogy esetleg az orosz oldal szemszögéből mutassák be a háborút, de az afrikai hadszíntérrel is szívesen próbálkoznának, valamint az is felmerült, hogy sutba dobják a második világháborút, és inkább a modern harcokat mutatják be a folytatásban.
Végül szó esett a jelenleg csak Kínának szóló Company of Heroes: Online-ról is, ami nem csupán az alapjáték lokalizált verziója lesz, hanem sok más egyébbel is kiegészül, hogy az ottani RTS-fanatikusok minden igényét kielégítse. (A játékról bővebben a kapcsolódó hírben.) Holman szerint, ha a Távol-Keleten sikeres lesz a játék, a Relic fontolóra veszi, hogy a nyugati játékosoknak is elhozzák a portékájukat, de erre még jó sokat kell várni.
A képek az előző kiegészítőből vannak!
Mint már tudjuk, a Tales of Valorban három kampány kap majd helyett, de ezek nem a háború nagy csatáit elevenítik fel, hanem a kisebb, emberközelibb ütközetekre koncentrálnak majd, ahogy Holman fogalmazott, igazi „hősi pillanatokat” élhetünk majd át. Hogy a három kampány során mely országok csapataival harcolhatunk, még homály fedi, de azért gondolhatjuk, hogy az elmaradhatatlan amerikai és angol sztori mindenképpen benne lesz, és most kiderült, hogy a németek egységeit is irányíthatjuk. Az egyik fejezet Michael Wittmann SS Panzer parancsnok Villiers-Bocage-i csatáját varázsolja elénk, aminek során a parancsnok csupán egyetlen King Tiger tankkal 10 másik tankot és 20 páncélozott kocsit semmisített meg.
Újdonság a játékban a Direct Fire funkció, aminek a segítségével még taktikusabban irányíthatjuk majd az osztagainkat -- legalábbis a sajtóközlemény szerint. A Direct Fire azt teszi lehetővé, hogy egy katona vagy egy harckocsi szemszögéből élhessük át a csatát, és abba aktívan bele is szólhassunk. Hogy jobban megértsük ezt a mechanizmust, képzeljük el, hogy egy nagy csatában az egyik tankunk lövegtornya felett átvesszük az irányítást, és az egerünk segítségével célozhatunk és süthetjük el az ágyút. Akiknek viszont már most nem tetszene a Direct Fire, azok megnyugodhatnak, ugyanis teljes mértékben kikapcsolható lesz, és a multiplayer csatákban pedig egyáltalán nem lesz jelen, bár a Relic még kísérletezik, hogyan lehetne beépíteni ezt a funkciót. A játék további részleteit majd a közeljövőben ismerteti a Relic, ebbe beleértve a kampányok és az új multiplayer módok bemutatását is.
Az interjút készítő Edge Online-nak sikerült kikérdeznie Tim Holmant azzal kapcsolatban is, hogy lesz-e egy igazi folytatása a Company of Heroesnak. A válasz egyszerű volt, ugyanis a producer úr szerint még nincsenek terveik ezzel kapcsolatban, de már sokat gondolkodtak a dolgon. A fejlesztők körében már szóba került, hogy esetleg az orosz oldal szemszögéből mutassák be a háborút, de az afrikai hadszíntérrel is szívesen próbálkoznának, valamint az is felmerült, hogy sutba dobják a második világháborút, és inkább a modern harcokat mutatják be a folytatásban.
Végül szó esett a jelenleg csak Kínának szóló Company of Heroes: Online-ról is, ami nem csupán az alapjáték lokalizált verziója lesz, hanem sok más egyébbel is kiegészül, hogy az ottani RTS-fanatikusok minden igényét kielégítse. (A játékról bővebben a kapcsolódó hírben.) Holman szerint, ha a Távol-Keleten sikeres lesz a játék, a Relic fontolóra veszi, hogy a nyugati játékosoknak is elhozzák a portékájukat, de erre még jó sokat kell várni.
A képek az előző kiegészítőből vannak!
Én reménykedek hogy lesz egy uj frakcio bár úgy néz ki nem lesz,nem tudom az angolokat miért erőltetik nekem nagyon nem tettszett az OF-ben.
Egyébként észrevettem egy kis hibát a cikkben. Wittman nem King Tiger-el, hanem sima Tigris-el adta az áldást az ellenségnek.
Mááááásssodikk is!444
(Jajj ne hari, enm tudtam kihagyni, még sosem csináltam ilyet...XD )
Köszönjük a hírt! Várjuk sok-sok szeretettel!