A hír lényege, hogy a THQ megállapodott a Shanda Interactive Entertainment Limited vállalkozással a Company of Heroes online verziójának összedobásában. A cuccról sokat nem tudunk, úgy tűnik, gyakorlatilag az alapjátékra épül, de pakolnak bele új kooperatív pályákat, játékmódokat, plusz egy olyan rangrendszert, melyben a játékos közlegényként indulva a harctéri tapasztalatok és tevékenységek függvényében tábornoki babérokra törhet. Az 1999 óta működő Shanda Kína első számú online játékszolgáltató cége, 460 millió (!) regisztrációval, és átlag 1,2 millió játékossal (ez utóbbi szám bármely időszegmensben mérve értendő, azaz folyamatosan ennyien tolonganak a szervereken), kb. 1500 főt foglalkoztatnak, éves nettó bevételük 100 millió USA dollár körül alakul.
Több külföldi forrás is megemlíti, hogy a lépés a kínai piac ismeretébe nem meglepő, ugyanis az ázsiai országban a kalózkodás szinte ipari méretekben zajlik, így jelenleg az egyetlen biztos megoldás, ha egy játékot havidíjas, előfizetős rendszerben tolnak a spílerek orra alá. Azt nem hiszem, hogy a CoH Online eljutna Európába, eléggé specializált címnek tűnik, de soha nem lehet tudni...
(A mellkélet képek a CoH: Opposing Frontsból származnak.)
Több külföldi forrás is megemlíti, hogy a lépés a kínai piac ismeretébe nem meglepő, ugyanis az ázsiai országban a kalózkodás szinte ipari méretekben zajlik, így jelenleg az egyetlen biztos megoldás, ha egy játékot havidíjas, előfizetős rendszerben tolnak a spílerek orra alá. Azt nem hiszem, hogy a CoH Online eljutna Európába, eléggé specializált címnek tűnik, de soha nem lehet tudni...
(A mellkélet képek a CoH: Opposing Frontsból származnak.)