A GameSpotnak adott interjújában az Atomic Games elnöke, Peter Tamte elmondta, hogy ők kedden este értesültek a hírről, és abszolút váratlanul érte őket. Az elmondása szerint a fejlesztés nagyon jól halad, a terveiknek megfelelően, így nagyon szeretnék be is fejezni azt, ám arra a kérdésre, hogy vannak-e már érdeklődők a játék iránt, sajnos azt a választ kaptuk, hogy jelenleg erről nem beszélhet, viszont az reményre ad okot, hogy az interjú végén Tamte a „maradjatok vonalban” jelmondattal búcsúzott.
A Six Days in Fallujah-t mint azt jól tudjuk, azért hagyta magára a Konami, mert a fejlesztők a lehető legrealisztikusabban szerették volna ábrázolni a 2003-as iraki háború talán legvéresebb eseményeit, ám a veteránok, illetve a különböző békeszervezetek felháborodtak, így a kiadó jobbnak látta, ha továbbáll.
A Six Days in Fallujah-t mint azt jól tudjuk, azért hagyta magára a Konami, mert a fejlesztők a lehető legrealisztikusabban szerették volna ábrázolni a 2003-as iraki háború talán legvéresebb eseményeit, ám a veteránok, illetve a különböző békeszervezetek felháborodtak, így a kiadó jobbnak látta, ha továbbáll.
Szerintem azért igenis meglepő ez a lépés, mert a nagy kiadók nagyon ritkán futamodnak meg a botrány miatt egy adott játék kiadásától. A botrány még nagyobb bevételt jelent ugyanis. Az egyetlen igazi ok, amiért a legtöbbször ejtenek egy játékot, ha nem hoz elég nagy bevételt. I
Jó talán Tim Collins tudott értelmesen érvelni amit ellehet fogadni a sok hisztériá között: Tim Collins, az említett harcokban szolgált, mára már leszerelt ezredes szerint még korai a modern történelem ezen meghatározó eseményéből játékot csinálni, mert nagy felháborodást válthat ki .