Sztárigazolás a CodemastersnélValószínűleg ezért döntöttek egy teljes arculatváltás mellett – az új logóról már BreakDown kolléga is beszámolt nemrég. És ezért határozhattak úgy, hogy új csapat kell a 2006-ban a kaliforniai Burbanksben létrehozott észak-amerikai iroda élére, ráadásul külsősök, akik új szemléletmódot, gondolkodást hozhatnak magukkal, egyben erősíthetik a szigetországbeli anyacég amerikai jelenlétét, és végrehajthatják az ottani piacra eltervezett agresszív megjelenést.

Nos, nem adták alább: olyan triumvirátust válogattak össze, amivel igencsak jó esélyük van minderre. Igazi nagyágyúkról, az ipar veteránjairól van szó; íme a lista:

  • Az elnök Geoff Mulligan lett, a Konami korábbi ügyvezető igazgatója, aki azt megelőzőleg az Acclaim üzletfejlesztési alelnöke, illetve az Activision International elnöke is volt.
  • A kiadásért felelős alelnöki posztot Catherine Fowler töltheti be, ő volt eddig a Konami eladási- és marketing alelnöke, illetve a Mattel értékesítési igazgatója.
  • A marketingosztály alelnöki székébe Charles Bellfield került, ő korábban a Sega of America és a Capcom marketing- és kommunikációs alelnöke volt, illetve az Edelman PR-vállalatnál hozzá tartoztak a Microsoft ügyei.

Mondom, fantasztikus hármas ez, kisujjukban van a szakma, úgyhogy a kiadó joggal bizakodik a tengerentúli erősödésben. Reméljük, mindez lecsapódik majd a játékokban is, nagy igényünk lenne olyas cuccokra, mint ama régi jó, klasszikus-kultikus Codemasters-címek...