Nem hiszem, hogy magát a sorozatot be kellene mutatnom, hiszen az agyontetovált, szuperintelligens, és nagyon összehúzott szemmel egyfolytában agyaló Michael Scofield olykor hihetetlen fordulatokban gazdag kalandfolyama a Fox egyik legtermékenyebb aranytojást tojó tyúkjának számít széles e világban (és most magánzárkába zárom magamat e mondatszörny miatt...). No de hogy ebből játék?
A hivatalos bejelentést a Brash Entertainment tette meg, egyelőre annyi látszik bizonyosnak, hogy X360 és PS3 a célplatform, és 2009 februárjában várhatjuk a kész cuccot. A cégről oldalt megtaláljátok az összes információt, elég sokat írtunk már róluk – egy tulajdonképpeni produkciós vállalkozásról van szó: ők megvásárolják a licenceket, megbeszélik a jogtulajdonossal, mik az elképzelései, majd a feladatnak legmegfelelőbb fejlesztőt megbízzák a kódolással, a kiadás és marketing természetesen szintén az ő reszortjuk. Eddigi termékeik finoman szólva nem voltak épp minőségi darabok, elég csak az Alvin and the Chipmunks adaptációt megemlíteni, de a reményt soha nem szabad feladni... Jelenleg a Fűrész feldolgozását végzik, és van még a tarsolyukban pár, egyelőre titokban tartott licenc.
Mondom, majd kiderül, mi lesz ebből. Volt ugye már „dobbantós” játék, a híres mozifilm, a Nagy szökés alapján, még a nyolcbites korszakban egy remek, és 2003-ban egy közepes, ennek mechanizmusa talán még alkalmas is lenne a mókára, sőt, ugyanabban az évben a magyar Philoslabs is elkészített egy hasonló cuccot, Rebels: Prison Escape címmel, mely leginkább a Commandos alapelemeire épült, akár valami ilyesmi is elképzelhető. Valahol legbelül, valami miatt, én mégis félek...
A hivatalos bejelentést a Brash Entertainment tette meg, egyelőre annyi látszik bizonyosnak, hogy X360 és PS3 a célplatform, és 2009 februárjában várhatjuk a kész cuccot. A cégről oldalt megtaláljátok az összes információt, elég sokat írtunk már róluk – egy tulajdonképpeni produkciós vállalkozásról van szó: ők megvásárolják a licenceket, megbeszélik a jogtulajdonossal, mik az elképzelései, majd a feladatnak legmegfelelőbb fejlesztőt megbízzák a kódolással, a kiadás és marketing természetesen szintén az ő reszortjuk. Eddigi termékeik finoman szólva nem voltak épp minőségi darabok, elég csak az Alvin and the Chipmunks adaptációt megemlíteni, de a reményt soha nem szabad feladni... Jelenleg a Fűrész feldolgozását végzik, és van még a tarsolyukban pár, egyelőre titokban tartott licenc.
Mondom, majd kiderül, mi lesz ebből. Volt ugye már „dobbantós” játék, a híres mozifilm, a Nagy szökés alapján, még a nyolcbites korszakban egy remek, és 2003-ban egy közepes, ennek mechanizmusa talán még alkalmas is lenne a mókára, sőt, ugyanabban az évben a magyar Philoslabs is elkészített egy hasonló cuccot, Rebels: Prison Escape címmel, mely leginkább a Commandos alapelemeire épült, akár valami ilyesmi is elképzelhető. Valahol legbelül, valami miatt, én mégis félek...
Maximum olyan lesz, ahol Lincolnnal zúzunk, Scofiled meg nézegeti a tetkóit.
Ugye emlékszik még mindenki a Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay nevű játékra? Na, ott megízlelhettük, hogy kellene igazi börtönös játékot csinálni, szökéssel. Ha valami olyasmit sikerülne letenni az asztalra, akkor azt mondom, van remény. De úgy sem lesz így, mert gondolom ezek a vidám fickók valami trendi platformugrálós lopótökságokt fognak készíteni.
Vagy kapunk egy újabb Splinter Cell-Thief-klónt, Stolen-beütéssel, irtó gyenge megvalósítással.
Amúgy érdekel, hogy képzelik el ezt a "börtönszökős" játékot. Ebből leginkább egy kalandjáték készülhetne elfogadható módon, de ugye a trend most az FPS/TPS RPG-elemekkel stílust nyomja. Én már felkészültem egy újabb favorit játékgyalázatára.
Mondjuk a 2. évadból még szerintem is lehetne készíteni ilyet, de gondolom, nem lenne több agyatlan akciónál.
Felfoghatnák már, hogy egy filmes anyagból nem biztos, hogy lehet játékot csinálni. Mert szerintem e sorozatnál inkább a karakterek, és a szituációk a lényegesek, mikor akció van, a sorozat átmegy agyatlanságba (mint pl. a Magyarországon hétfőn leadott részben 8D - kicsit szánalom volt, szerintem). Az meg kit érdekel, hogy most pixelizálva megint látjuk Mahone-t betépve, vagy T-Bag-et, amint valakit éppen kedvesen megint legyilkol? Inkább megveszem DVD-n és újranézem a sorozatot, minthogy egy silány játékkal játszak helyette.
Szóval nálam ez erősen bukás-szagú. Vagy tegye fel a kezét, aki találkozott jó sorozatból készült játékkal eddig. (The Shield, Lost: Via Domus, Alias, s még a 24 is szerintem eléggé gyengék voltak játéknak, pedig népszerű sorozatokat dolgoztak fel.)
Nem csak te... Nem tudom hogyan lehetne ebből ütős címet csinálni, de ők tudják. Én max egy Lost játék típusú menetet tudok elképzelni.
mondjuk azt hogy gondoltátok, hogy szabadon lehet mászkálni a fox riverben? ha lehetne, akkor nem kéne szökési terv. nagyjából ez lenne: kijáratnál az őrt le kell ütni de itt a kijáratig vezető út is le van zárva szabad bejárás bárhova az túlzás
mondjuk azt hogy gondoltátok, hogy szabadon lehet mászkálni a fox riverben? ha lehetne, akkor nem kéne szökési terv. nagyjából ez lenne: kijáratnál az őrt le kell ütni de itt a kijáratig vezető út is le van zárva szabad bejárás bárhova az túlzás
a Szökés mind sorozat a kedvencem de rettegek a játék miatt
a Szökés mind sorozat a kedvencem de rettegek a játék miatt