Ne haragudjatok rám, de részemről lehetetlenség elmenni a 300 mellett. Aki nem ismerné, az nagyon is bánhatja, hiszen olyan nevek mellé sorakozik fel, mint a Rettenthetetlen vagy a Gladiátor! A 300 spártai katona Leonidász vezetésével már nagyban hódítja a filmipart, Hollywoodot és leginkább a nézőket, akik által immár többszörösen is behozta az árát. Nos, a film producere, a Legendary Pictures elnöke, Thomas Tull (képünkön; ő volt a Superman Returns producere is, illetve ő gondozza a készülő World of Warcraft mozit is), játékkiadót alapított másodmagával, partnere a Dot Com korszak egyik legendája, az iXL Enterprises webtanácsadó sikercég egykori elnöke, Orange Country televízióállomása, a K-DOC tévé tulajdonosa, Bert Ellis. A két úr saját vagyonából dobta össze a 150 millió dolláros indulótőkét; volt miből. Ők egyébként korábban már invesztáltak a játékiparba, abba a Massive Inc.-be, mely játékbeli hirdetésekkel foglalkozik, és melyet tavaly májusban vásárolt fel a Microsoft, a hírek szerint 200-400 millió közötti összegért. Kevésbé meglepő módon az új vállalkozás, a Brash Entertainment két vezetője (azaz, akik a napi ügyeket intézik) Mitch Davis és Nicholas Longano lesz; mindketten a Massive Inc. alapítói voltak, és idén januárban távoztak a cégtől (pontosabban ugye már a Microsofttól; utóbbi úr egyébként a Vivendi-Universal vezérkarát is erősítette korábban).
Eddigi nyilatkozatuk alapján fő céljuk egy olyan kiadó létrehozása, mely 2012-re 60-100 (!), filmeken, könyveken és zenei anyagon alapuló játékot, azaz adaptációt dobna piacra. A cég máris rendelkezik két irodával Atlantában és Los Angelesben, 20 jó munkásemberrel, megállapodást kötött a Warner Brothers vállalattal a Brash játékainak kiadásáról (ami azt jelentheti, hogy Európában az Eidos fogja publikálni címeiket), s úgy hírlik, a 300-ból máris készül jó pár különféle játék több platformra is. Egyelőre semmi biztosat nem mondhatunk erre vonatkozólag (állítólag a licencmegállapodás, öt másik nagy címmel együtt, folyamatban van), de a film sikerére való tekintettel nem lenne meglepő egy ilyenfajta hivatalos bejelentés...
Eddigi nyilatkozatuk alapján fő céljuk egy olyan kiadó létrehozása, mely 2012-re 60-100 (!), filmeken, könyveken és zenei anyagon alapuló játékot, azaz adaptációt dobna piacra. A cég máris rendelkezik két irodával Atlantában és Los Angelesben, 20 jó munkásemberrel, megállapodást kötött a Warner Brothers vállalattal a Brash játékainak kiadásáról (ami azt jelentheti, hogy Európában az Eidos fogja publikálni címeiket), s úgy hírlik, a 300-ból máris készül jó pár különféle játék több platformra is. Egyelőre semmi biztosat nem mondhatunk erre vonatkozólag (állítólag a licencmegállapodás, öt másik nagy címmel együtt, folyamatban van), de a film sikerére való tekintettel nem lenne meglepő egy ilyenfajta hivatalos bejelentés...
Nemtom mennyi idő alatt dobnak össze egy egy ilyen játékot, a minőségibbek több két három évig készülnek talán, az is igaz hogy a filmadaptációk nem épp minőségiek. Ha azt vesszük hogy 80 játékot (csakmert ez pont a 60 és a 100 között van) készítenek az azt jelenti hogy 5,5 év alatt kell ezt elérniük. Azaz évente 14,5 játékot kiadni. Ez a dolog szép is jó is eddig, de ha teszem azt minden játék ugyanúgy fog kinézni, ugyanaz a motor stb. nem hiszem hogy sok vevő lesz. Én a filmadaptációkban, különben sem hiszek. A Lotr 3 az jó volt, de Lineáriasabnnál is lineárisabb volt, a maga csőszerű pályáival. Eragonról itt most nem ejtenék szót ugyanis nem érdemes. (Ez a két film adaptáció volt a kezemben a közelmultban, nomeg a Lego Starwars) Egy huszonegyedik századi motorral megáldott Phantom Menace + Attack of the Clones + Revenge of the Sith adaptációs csomagnak ellenben örülnék, de nem hiszem hogy a Lucasarts tyúkanyója ne maga ülne rá egy ilyen aranytojásra.
Ez a 300 ténleg kicsit érdekes lesz,hogy hogyan fogják megcsinálni.Ezek a feltevések nem rosszak,hogy megkéne csinálni a Perzsa-Görög háborút,és a csúcspont a Thermopülai csata lesz..csak ezzel a háborúnak nincs vége,hiszen Szalamisz is ott van.
Nem tudom,hogy gondolják,a filmet nem láttam(még),így nem tom mi van benne,meg mi nem..de majd meglátjuik mi sül ki a játékból
Ez a GTA:sparta nem hülyeség Hogy kis csíraként kezdünk,megszületünk,eldöntik,hogy nem raknak ki minket arra a sziklára,ahol a gyengéket kirakták,majd teljesítenünk kell küldiket,majd lesznek nagyobb csaták,és akkor a vége ténleg GO lenne...
Vagy nem lennénk benne abban a 300-ban...mhm,mondjuk az egyik közeli haverunkat kéne ott írányítani..
Na jó,hagyjuk,tudnánk erről beszélni.
A 300 játék... Igen, elég érdekes gondolat. Persze törvényszerű, hogy egy filmből készül játék, főleg, ha "harcos". De azért kíváncsi lennék, ebből a filmből miféle játékot csinálnak? Nincsenek olyan meghatározott helyszínek, mint pl. a Gyűrűk Urában, ahol végig lehetne vezetni a játékost. A szorosnál lehet irtani rengeteg ellent... Én úgy gondolom, elég monoton lenne. Ha pedig új helyszíneket, vagy közbülső csatákat raknának bele, elromlana az egész, hiszen a film nem szól arról, hogy csatáztak volna Pelloponészoszon máshol is. Esetleg egy olyat tudok elképzelni, hogy feldolgozzák a Görög-perzsa háborúkat, és a csúcspontja a sztorinak a Thermopüllai szorosnál vívott csata lesz. De akkor is ott van a gond: akkor a főhős is meghal? Game Over? Egészen új koncepció lenne... Vagy netán megfordíthatjuk az utolsó csatát, és egy emberként kicsináljuk a perzsa hadserget? Végén pedig megküzdünk a lángoló-tüzet okádó Xerxes-Balroggal?
Vagy: GTA: Sparta . Egy kis suttyó helótaként kezdenénk, s a cél, hogy bekerüljünk Leónidasz 300-a közé.... Nem is lenne rossz, szerintem.
Szóval, szerintem, ha játékot akarnak csinálni a 300-ból, kicsit át kell gondolni, hogy egyáltalán akciójátékot akarnak-e belőle. Mert nagyon látványos harcokat lehetne vívni, de a filmből is adódik, hogy szinte csak az lenne . Én várom, félreértés ne essék, sőt, nagyon is kíváncsi vagyok rá, hogyan oldják meg majd.
Egy valamiért könyörgök: ne csináljanak belőle egy langyos RTS-t, mint anno a Gladiátorból .
Egyébként ténleg nem lenne rossz egy spártaival a Thermopülai csatában lenni..