A Capcom jól láthatóan szeret meglepetéseket okozni a játékosoknak, mert ahogy a Dragon's Dogma 2 érkezését sem látta jönni szinte senki, úgy a cég június végén tett bejelentése is derült égből villámcsapásként érhette az embereket. Kiderült ugyanis, hogy a rátermett fotóriporter, Frank West visszatér, avagy felújítást kap az eredetileg 2006-ban, Xbox 360 exkluzív címként megjelent Dead Rising, ami akkorát szólt néhány konzolgenerációval ezelőtt, hogy három folytatás (valamint egy HD kiadás a 10. évforduló örömére) is készült hozzá. A franchise körül sajnos elég régóta csend honol, mivel a 4. rész bukása után beszántották a fejlesztést végző Capcom Vancouvert, ám egy ismert bennfentes, Jez Corden már tavaly májusban arról beszélt, hogy reboot formájában térhet vissza a széria. Nos, ez a jelek szerint nem fog megvalósulni, a szóban forgó felújítás viszont – a nevével ellentétben – így is több lesz, mint egy szimpla ráncfelvarrás, legalábbis erről beszélt a projekt egyik fejlesztője.
Rysosuke Murai szerint ugyanis nem túlzás azt állítani, hogy a Dead Rising Deluxe Remaster voltaképp egy remake (egyébként a fent látható előzetes is ezt erősíti), mivel a már számos alkalommal bizonyított RE Engine duruzsol alatta, melynek köszönhetően 4K-s felbontásban fog futni a program, méghozzá 60fps társaságában. Ez azonban még messze nem minden, mivel immár gyaloglás közben is tudunk majd lőni (ez ugyebár a Resident Evil-játékok esetében is elég jó adaléknak bizonyult), ahogy az NPC-k viselkedésén is változtatnak a szakik, a kezelőfelület átszabása mellett pedig autosave funkciót is kapunk. Ráadásul már nem is kell olyan sokat várnunk a kissé más értelemben vett plázázásra, a felújítás digitális verziója ugyanis szeptember 19-én kerül fel a PS5, az Xbox Series X/S és a Steam virtuális polcaira – a fizikai kiadásra novemberig kell várni.