Az ember azt gondolná, hogy egy díj mindig, minden körülmények között örömöt jelent a díjazott számára, hiszen mégiscsak a kitartó munkáért kapott elismerésről van szó. Nos, a tavalyi év legnagyobb sikerét, a CRPG-k új királyának is tekinthető Baldur's Gate 3-at fejlesztő Larian Studios esetében egy picikét más a helyzet, mert bár a csapat is rendkívül boldog a tapsvihar miatt, okozott némi kellemetlenséget a rengeteg díjátadó.
Erről a cég CEO-ja, Swen Vincke beszélt nemrég az Edge-nek (az észrevételért a GamesRadart illeti köszönet), aki kifejtette, hogy a rengeteg díj végül hatással volt a Baldur's Gate 3 fejlesztésére – és nem a jó értelemben. Vincke szerint a Larian úgy áll hozzá ehhez a dologhoz, hogy minden létező ceremónián és díjátadón igyekszik részt venni, amiből viszont olyan sok volt a produkció kiemelkedő minősége miatt, hogy néhány esetben külön csapatokat kellett küldeni az ilyen-olyan eseményekre. Ez ugyebár annyit tesz, hogy az épp házon kívül lévő alkalmazottak nem tudtak a programmal foglalatoskodni, ergo – bármilyen furcsán is hangzik – a játék sikere hátráltatta a javításokat, mivel a fejlesztők egy része épp átvette valamelyik elismerést. Persze inkább emiatt fájjon a vezetők feje, mintsem azért, mert rosszak az értékelések vagy az eladások, nemde?
geometry dash meltdown