A StarCraft 2 LAN petíció napról napra egyre nagyobbra duzzad, a rajongók pedig egyre idegesebbek a játékmód eltüntetése miatt, ám a Blizzard biztonsági kockázatra és a technika elavultságára hivatalozva továbbra sem tervezi a játékmód támogatását, de már dolgoznak egy áthidaló megoldáson, pedig a cég alelnöke, Rob Pardo szerint a LAN hiánya „nem olyan nagy ügy.”
A Shacknews portál interjújában a Battle.net egyik fejlesztője, Greg Canessa megerősítette a producer, Chris Sigaty korábbi kijelentését, miszerint azon dolgoznak, hogy a Battle.net segítségével emulálni lehessen a helyi hálózat stabilitását és sebességét. Azt azonban még nem találták ki miként fog megvalósulni a kapcsolat, de többek között szóba jött a peer-to-peer megoldás (a torrentek is ezt használják), amivel viszonylag kis ping jöhetne létre nagy sebesség mellett, ám ez még még nincs kőbe vésve.
Kíváncsiak vagyunk, hogy fog kinézni mindez, ám személy szerint továbbra sem tudom elképzelni miként tud majd ez a fél-LAN helytállni egy nagy játékostalálkozón, ahol egyszerre akár százan is játszhatnak, miközben a rendszernek az otthoni játékosokat is ki kell szolgálnia, természetesen akadásmentesen.
A Shacknews portál interjújában a Battle.net egyik fejlesztője, Greg Canessa megerősítette a producer, Chris Sigaty korábbi kijelentését, miszerint azon dolgoznak, hogy a Battle.net segítségével emulálni lehessen a helyi hálózat stabilitását és sebességét. Azt azonban még nem találták ki miként fog megvalósulni a kapcsolat, de többek között szóba jött a peer-to-peer megoldás (a torrentek is ezt használják), amivel viszonylag kis ping jöhetne létre nagy sebesség mellett, ám ez még még nincs kőbe vésve.
Kíváncsiak vagyunk, hogy fog kinézni mindez, ám személy szerint továbbra sem tudom elképzelni miként tud majd ez a fél-LAN helytállni egy nagy játékostalálkozón, ahol egyszerre akár százan is játszhatnak, miközben a rendszernek az otthoni játékosokat is ki kell szolgálnia, természetesen akadásmentesen.
A Blizzardtól sem áll messze , azzal a különbséggel hogy ők sose adtak megjelenési dátumot a Valve viszont igen. Szóval ha úgy vesszük ők nem is tolták el.
Mert ugyebár ez a tologatás azért valljuk be őszintén a Blizzard-tól sem áll oly messze...
Nem ismerős a dolog már valahonnam (gondolok itt a 3 részben történő megjelenésre)???
Segítek: Egy ugyanilyen pénzéhes társaságól van szó: Valve...
De mi a francnak kell ezt megújítani? Miért nem lehet szimplán egy Lanparty Lanparty?
Én inkább már nem nagyon szólnék ehhez semmit,mert ahogy CheAttila mondta,ugye a LAN elvileg épp olyan lenne,hogy a lag kizárható dolog,de ahogy a hírben olvasom ez ebben az esetben nem teljesen így lenne. Akkor inkább ne csináljanak semmit,ha ténleg ennyire nehéz dolog csinálni egy olyan opciót ami már ha jól tudom 1998-ban a Half Life első részében is volt (előtte,hogy volt-e nem tom).
Mondjuk ténleg érdekes dolgokat művel a Blizzard. Azeroth világát is szépen átrendezik szal már nem csodálkozom
Igaz megy a huza vona. De ekkora játékostársadalom miatt mint amilyen a starcraft-nak van, hülyék lennének kihagyni. Meg sztem bolondok lennének magukra haragitani a sok emberkét.
Ez egyelőre csak egy félmegoldás, hiába próbálják takargatni ezzel aligha oldják meg a problémát és elégítik ki a LAN megoldást igénylőket.