A játék hivatalos oldalán megjelent helyzetjelentésből kiderült, hogy a trilógia második részének multiplayer módját több ponton is finomítani kellett. A terran oldalon például a shredder kikerült a választható egységek közül, mivel a tesztelők nem az eredetileg megálmodott célra, vagyis a pálya menedzselésére használták, hanem a dolgozók elpusztítására.
A warhound és a thor esetében remeg a léc: előbbi azért távozhat, mert nem nyújt elegendő újítást, amolyan mini-thorként viselkedik, a thor pedig ugyan nincs közvetlen veszélyben, de a fejlesztők úgy írták, hogy ha marad ez az egység, akkor repülő ellenfelek elleni felszereléssel kell ellátni, hogy védeni tudja az eddig elérhetetlen erőforráscsomókat. Továbbá kísérleti fázisban van egy hosszú távú rakétacsapás, amivel a siege tankokat lehet zaklatni.
A terranok mellett a protossnál is van távozó: a felhozatalból a replicant került ki, mivel a tesztelés során háttérbe szorult néhány egység, ha replicantokat is bevetettek, ezzel effektíve csökkentve a taktikai lehetőségeket.
A lehetőségek közül a tempest is majdnem kikerült, miután egy frissítésében növelték a phoenix hatótávolságát, ám egy kis átalakítás után maradhatott. A tempest jelenleg egy nagy távolságokból hatékony, földi- és légi egységek ellen bevethető hajó, mely a végjátékban lehet hasznos.
A Blizzard a nexus-képességekkel is kísérleteik, az egyik például a mass recall, aminek birtokában a protoss játékosok kicsit agresszívabban harcolhatnak. A képesség lényege, hogy az előreküldött egységeinket könnyedén visszahívhatjuk, ha a dolgok nem a terveink szerint alakulnak.
Végül, de nem utolsósorban a zerg soraiban is volt némi változtatás, ám itt nem beszélhetünk drasztikus dolgokról, csupán a viper képességeit babrálták meg. A szóban forgó egység most már képes megvakítani az ellenfeleit, illetve a nyersanyagokból tud erőt gyűjteni, aminek viszont az a hátránya, hogy azt a forrást onnantól nem lehet bányászni.
Egyébként ha sikerül megfelelően implementálni a nydus-férgekkel kapcsolatos terveket, akkor kaphatunk egy olyan egységet is, ami csak az ellenfél épületeit támadja, amivel aztán kiválóan lehet terrorizálni a másik játékos bázisát.
A Blizzard jelenleg is keményen dolgozik a játékon (és persze a Blizzard DOTA-n), ám a bétateszteléssel és a megjelenéssel kapcsolatban még nincsenek hírek, így marad a szokásos jelmondat: „majd kiadjuk, ha kész van.”
A warhound és a thor esetében remeg a léc: előbbi azért távozhat, mert nem nyújt elegendő újítást, amolyan mini-thorként viselkedik, a thor pedig ugyan nincs közvetlen veszélyben, de a fejlesztők úgy írták, hogy ha marad ez az egység, akkor repülő ellenfelek elleni felszereléssel kell ellátni, hogy védeni tudja az eddig elérhetetlen erőforráscsomókat. Továbbá kísérleti fázisban van egy hosszú távú rakétacsapás, amivel a siege tankokat lehet zaklatni.
A terranok mellett a protossnál is van távozó: a felhozatalból a replicant került ki, mivel a tesztelés során háttérbe szorult néhány egység, ha replicantokat is bevetettek, ezzel effektíve csökkentve a taktikai lehetőségeket.
A lehetőségek közül a tempest is majdnem kikerült, miután egy frissítésében növelték a phoenix hatótávolságát, ám egy kis átalakítás után maradhatott. A tempest jelenleg egy nagy távolságokból hatékony, földi- és légi egységek ellen bevethető hajó, mely a végjátékban lehet hasznos.
A Blizzard a nexus-képességekkel is kísérleteik, az egyik például a mass recall, aminek birtokában a protoss játékosok kicsit agresszívabban harcolhatnak. A képesség lényege, hogy az előreküldött egységeinket könnyedén visszahívhatjuk, ha a dolgok nem a terveink szerint alakulnak.
Végül, de nem utolsósorban a zerg soraiban is volt némi változtatás, ám itt nem beszélhetünk drasztikus dolgokról, csupán a viper képességeit babrálták meg. A szóban forgó egység most már képes megvakítani az ellenfeleit, illetve a nyersanyagokból tud erőt gyűjteni, aminek viszont az a hátránya, hogy azt a forrást onnantól nem lehet bányászni.
Egyébként ha sikerül megfelelően implementálni a nydus-férgekkel kapcsolatos terveket, akkor kaphatunk egy olyan egységet is, ami csak az ellenfél épületeit támadja, amivel aztán kiválóan lehet terrorizálni a másik játékos bázisát.
A Blizzard jelenleg is keményen dolgozik a játékon (és persze a Blizzard DOTA-n), ám a bétateszteléssel és a megjelenéssel kapcsolatban még nincsenek hírek, így marad a szokásos jelmondat: „majd kiadjuk, ha kész van.”
A Blizzard a határidők betartásáról híres . Ha azt mondják 2014, akkor 2017-re gondolnak közben . Amúgy meg mondj már legalább egy és CSAK EGY olyan multiplayer játékot aminek a kampány része 3X20 óra!!!!(már csak 20 "órás" játékot is úgy kellene vadászni).Ennyi játékidő max. csak rpg-ben van, abban meg nem igazán van multi (itt normálisan kidolgozottra gondolok). Amúgy meg sorold már fel légy szíves az általad említett "zöldség" küldetéseket, ahol "csak civileket kell menteni a zónából" , mert én addig csak multiztam, és most kezdtem el játszani a kampányt, de a 18 küldetés alatt konkrétan csak az első küldetésnél emlékszem ilyenre, meg volt egy küldetés, ahol az egész bolygót evakuálni kellett.Ennyi. Ha te azt tapasztaltad a játék során amit írtál, akkor valószínűleg nem egy játékkal játszottunk .
Amúgy a lehúzás valamilyen szinten igaz. Sok az a 15.000 forint egy játékért (a többihez képest). Én másfél éve vettem, akkor "csak" 13.000 forint volt, de mintha a fogamat húzták volna. Utólag viszont minden pénzt megért, mert még egy játék sem kötött le ennyire mint ez (és ilyen hosszú időre, ahhoz képest mennyit játszok), és egy játéknak ez lenne a célja. A szórakoztatás.
A pénzügyileg viszont nem érte volna meg. Az Acti számára a jelenlegi megoldás a legjobb.
Jól hangzanak az újítások!
Ja csak éppen eredetileg nem ezt ígérték. Bár szerintem mindenki sejtette, hogy nagy lehúzások lesznek majd.