- A Star Wars Jedi: Fallen Order harcrendszere ismerős lesz
- Sokat merítettek a Sekiro: Shadows Die Twice
- A korábbi FromSoftware játékokért is rajonganak
Már az első játékmenet videóból kiderült, hogy a Star Wars Jedi: Fallen Order több elemet is átemelt más játékokból. Az ugra-bugra az Unchartedeket, a pályák felépítése a God of Wart, a harcrendszer pedig a Sekiro: Shadows Die Twice ihlette meg. A Respawn persze ebből nem is csinál titkot.
Az Edge-nek adott interjúban Jason de Heras harctervező elmondta, hogy nagyon tetszett nekik a Sekiro játékmenet-videóiban látott, stamina csík nélküli szabad mozgás lehetősége. A játékosok szabadon elugrálhatnak, futhatnak, nincsen kifáradás, viszont az MI reagál erre és így a meggondolatlan cselekvés így is megtorlásra kerülhet. Ha jól mozgunk, akkor legyőzhetjük ellenfelünket, ha rosszul, akkor alaposan pofán vághatnak minket.
A Star Wars Jedi: Fallen Order direktora és a korábbi God of War játékok fejlesztője, Stig Asmussen hozzátette, hogy a korai FromSoftware játékok is hatottak rájuk, neki személyes kedvence az 1995-ös King’s Field. Persze ez nem azt jelenti, hogy ők is ilyen játékot akartak csinálni, hanem azt, hogy ezekből tanultak, merítettek ihletet. Így például a Star Wars Jedi: Fallen Order nem is lesz olyan agykikaparósan nehéz játék, mint a Dark Souls, legalábbis nem könnyű fokozaton.