Sokat vártunk rá, szidtuk mint a bokrot, akárhányszor késett, végül nem váltotta meg a világot, de azért mi mégis nagyon jól szórakoztunk játszása közben. A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egész jóra sikeredett, igaz a szívem csücskei nem kerültek be a végleges változatba - tehát a járműhegyek és az alvás. Azóta már tudjuk, hogy a folytatás is nagyban készül a GSC főhadiszállásán S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky címmel, mely egy előzetes (prequel) epizód lesz.
A GSC Gameworld gyermekei viszont már sokkal, de sokkal nagyobb dologban gondolkodnak, mint egy "egyszerű" folytatás. Két érdekes információ került elő, s ezeket ötvözve hamar megindult a spekuláció. Először is megtudtuk, hogy a csapat nagy része a Clear Sky-on dolgozik, azonban egy kisebb része egy teljesen új projekt alapjait rakja le. Ezután jött az infó, miszerint a GSC erősen gondolkodik azon, hogy 100 százalékosan online játszótérré tegyék Csernobilt, így egy egy MMOG is esedékes lett. Szerintem nem sokat kell már ezen magyarázkodnom, hiszen könnyen lehet, hogy a két tényt ötvözve valóban egy STALKER MMOG-t kapunk. Persze alátámasztás nuku, így egyelőre csak legyünk csendes megfigyelők az üggyel kapcsolatban...
A GSC Gameworld gyermekei viszont már sokkal, de sokkal nagyobb dologban gondolkodnak, mint egy "egyszerű" folytatás. Két érdekes információ került elő, s ezeket ötvözve hamar megindult a spekuláció. Először is megtudtuk, hogy a csapat nagy része a Clear Sky-on dolgozik, azonban egy kisebb része egy teljesen új projekt alapjait rakja le. Ezután jött az infó, miszerint a GSC erősen gondolkodik azon, hogy 100 százalékosan online játszótérré tegyék Csernobilt, így egy egy MMOG is esedékes lett. Szerintem nem sokat kell már ezen magyarázkodnom, hiszen könnyen lehet, hogy a két tényt ötvözve valóban egy STALKER MMOG-t kapunk. Persze alátámasztás nuku, így egyelőre csak legyünk csendes megfigyelők az üggyel kapcsolatban...
Remélem össze is hozzák.
Mekkorákat lehetne gyakni!
Két band amik kalasnyikovval vannak fegyverkeve egymásnak ugranának!
Mekkor írtás lenne?!
VAÚÚÚÚ!!!
JÖJJÖN-JÖJJÖN!
VÁRJUK-VÁRJUK!
Fallout MMO, STALKER MMO,...
No Mutant allowed...
Én már úgy vagyok vele, hogy nem fikázom, mert alapvetően nem azzal van a baj, hogy hatalmas területen, online, közösségben játszhasson az ember - szerintem ez jó lenne! S az MMO-k nagy részét ez teszi ki. De ott van az a szemet szúró és idegesítő momentum: a havidíj.
Érdekes, mindenki a WoW irányvonalán indult el ilyen szempontból, tehát folyamatosan pénzt szed. Pedig ott a Guild Wars is, amit említettek, s az havidíj nélkül is megállja a helyét. Nem játszanak vele olyan sokan, de azért nem kell koldulni járnia a fejlesztőinek, azt hiszem.
Mellesleg régen az volt az érv a WoW havidíja mellett, hogy "a kiegészítőit ingyen megkapjuk", míg a GW-nél az volt az ellenérv: "bár a kiegészítőkért fizetni kell mindig, a játékért havidíjat nem kell fizetni". Ezzel szemben eddig minden nagyobb WoW kiegészítésért fizetni kellett. Értem én, hogy apróbb mozzanatokkal minden nap bővítenek, és hatalmas feladat ellátni a support-ot... De talán valaki követhetné a Guild Wars-vonalat is.... A Guild Wars esetében szerintem annak tudható be a kissé szerényebb fogadtatás, hogy nem egy ismert univerzumról van szó, s nincs is benne olyan motiváció, mely a Világból és a környezetből fakad. De egy Stalker-nél ott van az alapjáték sikere, ami miatt szerintem sokan nyitnának az MMO felé - már, ha nem kéne kéthavonta 8000 Ft-ot beleölni... .
De én akkor is amellett vagyok, hogy tartsák meg a single részt, és az MMO a multirésze legyen. Ugyanaz a helyzet, mint a TES-nél: ha nem lesz single rész, és MMO-sítják végleg, akkor természetesen a kulcsszó: "LINCS!" .