Az Egyesült Államok kormánya hivatalos sportként ismerte el a League of Legends című játékot, ennek versenyszerűen tevékenykedő felhasználói pedig mostantól profi atlétának számítanak. Ez egy óriási lépés nem csak a játék, hanem az eSport számára is, illetve az sem elhanyagolható, hogy a profi játékosok most már könnyebben utazhatnak és dolgozhatnak az Államokban, ugyanis atlétaként egyszerűen kapnak munkavállalási vízumot.
A Riot Games eSport-menedzsere, Nick Allen megjegyezte, hogy egy hosszú és keserves folyamat végeredménye volt ez; sokat harcoltak ezért, és senki se higgye azt, hogy egyik napról a másikra lett sport a League of Legendsből.
A program egyébként nagyon szép pályát futott be, a megjelenése óta folyamatosan növekedve. Az immáron harmadik nemzetközi bajnokság főnyereménye például egymillió dollár, ami szép összeg egy ilyen fiatal sportág számára -- ugyanakkor biztosan sokan tudnák vitatni, hogy kiérdemelte ezt a címet. Te mit gondolsz, jogos, hogy sportág lett Amerikában a League of Legends?
League of Legends -- Megjelenés: 2009. november 20. -- Gépigény: CPU: 1 magos / 2000 MHz, RAM: 1 GB, VGA: SM 2.0, DX 9.0 / 128 MB, HDD: 750 MB
"Sport minden olyan fizikai tevékenység, amely esetenként vagy szervezett formában a fizikai és szellemi erőnlét fejlesztését szolgálja..."
Logikátlan balance alatt gondolok én a legutóbbi Elise nerfre, például. Egy alapjában nehéz karaktert gyengíteni, szerintem iszonyat nagy marhaság volt. Tény, ha tudott vele játszani az ember akkor a mecscet elvitte a hátán, de ez most konkrétan lehetetlen -holott a legutóbbi Akali nerf után ugyan úgy le carryzed a meccset.
Ne érts félre, mint az avatarom alapján láthatod roppant jó játéknak tartom a LoL-t, de az olyan apróbb marhaságok mint a fentebb ecsetelt dolgok, vagy az új hősök direkt erőfölénye néha ki tudnak borítani. (az első héten drágább, az emberek többsége RPért veszi ki, skin bundle-ban akár, cserébe pedig garantállva van hogy a következő javításig op lesz. Lásd Darius, csak őt elfelejtették nerfellni :D )
Divíziókat nem bukhatsz a csapattársaid miatt. Ez maximum rövid távon lehetséges. Rossz játékosokat ugyanúgy rak a MM a te és az enemy teambe. Viszont, mivel a te teamedben ott vagy te is emiatt a te csapatodban maximum 4 rossz játékos lehet egyszerre, az enemynél viszont 5. Ezt figyelembe véve ha jobban tolod mint a jelenlegi (te esetedben silver 5) akkor többet fogsz nyerni mint veszíteni így feljebb kerülsz. Ez statisztika.
Elise "nerf" szerintem teljesen indokolt volt és szerintem nem voltak igazi nerfek, valamilyen számot lecsökkentettek valamelyik spelljén és egy másikat növeltek. Rendkívül sokoldalú champ és ez nem változott, még mindig ott van az, hogy bárhova viheted ADC-t kivéve. A fő probléma, hogy lanen nem lehetett ellene kezdeni semmit. Úgy tudott human formban pokeolni, hogy nem tudtál ellene kezdeni semmit, spider formban pedig biztos, hogy nyerte a dmg tradet a +Armor és MR miatt. Mostmár meg kell gondolja az ember vele, hogy mikor tradel.
Miért ne működhetne a F2P mikrotranzakciós modellben? Szerintem az ilyen játékoknak az egyik legjobb berendezkedés.
Szerintem a játék a kezdete óta jelenleg a legkibalanceoltabb, tökéletes soha nem lesz de jelenleg szerintem nagyon jól áll. Logikátlan balance szerintem legutoljára Urgottal volt az is nagyon régen, de javíts ki nyugodtan ha tévedek.
Bugok mindig lesznek. Ha valahol betömnek egy lyukat, máshol keletkezik egy másik. Egy ekkora játéknál ez már csak így van.
Logikátlan balance alatt gondolok én a legutóbbi Elise nerfre, például. Egy alapjában nehéz karaktert gyengíteni, szerintem iszonyat nagy marhaság volt. Tény, ha tudott vele játszani az ember akkor a mecscet elvitte a hátán, de ez most konkrétan lehetetlen -holott a legutóbbi Akali nerf után ugyan úgy le carryzed a meccset.
Ne érts félre, mint az avatarom alapján láthatod roppant jó játéknak tartom a LoL-t, de az olyan apróbb marhaságok mint a fentebb ecsetelt dolgok, vagy az új hősök direkt erőfölénye néha ki tudnak borítani. (az első héten drágább, az emberek többsége RPért veszi ki, skin bundle-ban akár, cserébe pedig garantállva van hogy a következő javításig op lesz. Lásd Darius, csak őt elfelejtették nerfellni :D )
Nem lepődök meg semmin ha amerikáról van szó vagy Brit tudósok/kutatók elméleteiről :D
A dotás kommentre csak annyit mondanék, hogy attól még hogy valami műfajt vagy karater-archetípust teremt, még nem lesz lopás onnantól minden ami hasonlít. A dota jó és érdekes, bár engem elüldözött a játékosközönség, a sok bunkó. A Dota2 hősei is tele vannak fantasy klisékkel, mint minden fantasy játék, de nem lesz minden fejszés törp Gimli, hiába teremtett archetípust Tolkien.
Ez tényleg egy komoly játék, de sajnos ebben az üzleti modellben nem működhet verseny szinten.
Miért ne működhetne a F2P mikrotranzakciós modellben? Szerintem az ilyen játékoknak az egyik legjobb berendezkedés.
Szerintem a játék a kezdete óta jelenleg a legkibalanceoltabb, tökéletes soha nem lesz de jelenleg szerintem nagyon jól áll. Logikátlan balance szerintem legutoljára Urgottal volt az is nagyon régen, de javíts ki nyugodtan ha tévedek.
Bugok mindig lesznek. Ha valahol betömnek egy lyukat, máshol keletkezik egy másik. Egy ekkora játéknál ez már csak így van.
Attól függetlenül tény, hogy a dotába is vannak még hibák de ezerszer jobb.
Az oké hogy moba stílus de a lolban van egy pár karakter aki elégé hasonlít a dotában lévőkre és szerintem nem véletlen.
Ez tényleg egy komoly játék, de sajnos ebben az üzleti modellben nem működhet verseny szinten.