A lenyűgöző grafikai megjelenítésért az akkoriban már kifutó Quake 2 motor volt felelős, a fejlesztő stúdió pedig - a mai napig nagy tiszteletnek örvendő Raven Software - az egészet megbolondította egy csonkolásos rendszerrel. Emlékszem, minden ismerősöm csillogó szemekkel mesélt a ma már megmosolyogtatónak tűnő testrészeltávolításokról, amelyhez hasonlót előtte még csak nem is láthattunk. Akkoriban azonban még nem volt ilyen antikrisztusi pozícióban a virtuális játékok piaca, nem voltak önjelölt prédikátorok, akik a különböző internetes fórumokon arról beszéltek volna, hogy a kifejezetten felnőtteknek készített Soldier of Fortune megrontja a gyermeki lelket.
Pár évvel később megjelent a második rész - a siker azonban jelentősen kisebb volt, mint a nagy előd esetében. Bár többjátékos módban a Double Helix minden fronton jobb volt, mint elődje, sajnos a kampány frenetikus hangulatát nem sikerült átültetni az első részből - a rajongók pedig főképpen ezt várták volna tőle. Lényeg a lényeg, az Activision, látva a második részből befolyó - vagy inkább becsöpögő? - összegeket, hosszú-hosszú esztendőkre parkolópályára helyezte a programot. Sokan már azt hittük, soha többet nem találkozhatunk a történelem egyik legbrutálisabb, ám mégis talán leghangulatosabb akciójátékával.
Aztán fordult a kocka - idén ugyanis kiderült, hogy készül a harmadik rész. Eleinte minden weboldal ódákat zengett a cuccról: végre - kiáltották sokan, ideje volt - tették hozzá mások. Egy szóval nagy volt az öröm - egészen addig a pontig, amíg meg nem jelent a Raven egyik szakembere, hogy közölje: bár az Activision tényleg folytatja az ő nagy sikerű sorozatukat, azonban egy olyan vállalattal, amely ezidáig kizárólag kis költségvetésű játékokon edződött - a cucc ráadásul a normális ár alatt kerül ki az üzletek polcaira, konzolokon például csak letölthető formátumban. A Payback első képei azonban közel sem voltak olyan tragikusak, mint ahogy következtetni lehetett - de a puding próbája az evés, szóval kezdjétek a koplalást: aranylemezre került a program!
Pár évvel később megjelent a második rész - a siker azonban jelentősen kisebb volt, mint a nagy előd esetében. Bár többjátékos módban a Double Helix minden fronton jobb volt, mint elődje, sajnos a kampány frenetikus hangulatát nem sikerült átültetni az első részből - a rajongók pedig főképpen ezt várták volna tőle. Lényeg a lényeg, az Activision, látva a második részből befolyó - vagy inkább becsöpögő? - összegeket, hosszú-hosszú esztendőkre parkolópályára helyezte a programot. Sokan már azt hittük, soha többet nem találkozhatunk a történelem egyik legbrutálisabb, ám mégis talán leghangulatosabb akciójátékával.
Aztán fordult a kocka - idén ugyanis kiderült, hogy készül a harmadik rész. Eleinte minden weboldal ódákat zengett a cuccról: végre - kiáltották sokan, ideje volt - tették hozzá mások. Egy szóval nagy volt az öröm - egészen addig a pontig, amíg meg nem jelent a Raven egyik szakembere, hogy közölje: bár az Activision tényleg folytatja az ő nagy sikerű sorozatukat, azonban egy olyan vállalattal, amely ezidáig kizárólag kis költségvetésű játékokon edződött - a cucc ráadásul a normális ár alatt kerül ki az üzletek polcaira, konzolokon például csak letölthető formátumban. A Payback első képei azonban közel sem voltak olyan tragikusak, mint ahogy következtetni lehetett - de a puding próbája az evés, szóval kezdjétek a koplalást: aranylemezre került a program!
Főleg azért, mert még sose voltam multiba, mert mindig volt vmi kínja a gépemnek. Volt amikor regisztráltatni kellett a játékok (Medal of Honor: Pacific Assault), csak hát nem az enyém volt, és ha regisztrálom, akkor a haverom nem tudott volna csak az én EA fiókomon keresztül játszani. Akkor pedig kiszivárog a jelszó, és az összes fiókom fel tudják törni. Bár ez nem ide való, elnézést.
Össze kellene hozni valami multit a SOF-hoz
Egyszer vmit elrontottam és amikor meglőttem az embert akkor szikrázott
Várom.KIpróbálom.