A Ninja Theory Hellblade-játékai mindig is inkább a látványvilágra és a narratívára koncentráltak, nem pedig a kidolgozott játékmenetre. Csúnya szóval élve „csőjátékok” ezek, ahol haladsz a kijelölt úton és onnan nem igazán lehet letérni, a harcrendszer pedig hamar önismétlődővé válhat. A Ninja Theory sosem árult zsákbamacskát, tehát a második rész esetében kvázi mindenki tudta, hogy mire számíthat, ám az újdonságok szinte teljes hiánya még így is meglepett néhány embert. A mindössze néhány órás játékidő (valamint a nullához konvergáló újrajátszhatósági faktor) miatt az 49,99 eurós árcédula is eléggé meredeknek tűnhetett, szóval annyira nem meglepő, hogy a Senua’s Saga: Hellblade 2 nem teljesített valami jól a kasszáknál. Most azonban előkerült egy álláshirdetés, ami alapján kijelenthető, hogy a harmadik rész sokkal kidolgozottabb lesz – méghozzá minden szempontból.

A Ninja Theory által feladott álláshirdetésben vezető harci-dizájnert keresnek, a leírásban pedig az szerepel, hogy bátran feszegetheti a határokat a közelharc és a játékmenet kettősénél. Az is szerepel benne továbbá, hogy a játékos szabadságának és választási lehetőségeinek új szintre emelését kell biztosítani, amivel sanszos, hogy nagyobb szabadságot adnak majd a kezünkbe a harmadik felvonásban. Ez mindenképp jó lenne, hiszen nagyon sokan úgy vannak vele, hogy remek grafika ide, brutális történetszál oda, a Hellblade nem több egy véres és kegyetlen sétaszimulátornál.
Borítókép forrása: Ninja Theory