Noha nekem kifejezetten tetszett a hosszú éveken át készült Senua's Saga: Hellblade 2, teljességgel meg tudom érteni, ha valaki esetleg csalódott benne, hiszen amellett, hogy rövid, nem is nagyon változott az elődjéhez képest. Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy a Ninja Theory sosem árult zsákbamacskát, tehát mindenki tudta, hogy mire számíthat, ám az újdonságok szinte teljes hiánya még így is meglepett néhány embert. A mindössze néhány órás játékidő (valamint a nullához konvergáló újrajátszhatósági faktor) miatt az 49,99 eurós árcédula is eléggé meredeknek tűnhet, éppen ezért joggal tehetjük fel a kérdést, hogy mégis miként teljesített a kasszáknál Senua második pokoljárása – erre kaptunk most egy nem túl konkrét választ. 

A Circana elemzője, Mat Piscatella az X-en árulta el nemrég, hogy a Hellblade 2 csupán a 37. helyet szerezte meg az amerikai eladási listán májusban, Xbox Series konzolokat tekintve pedig a 21. helyen végzett, ami nem túl rózsás teljesítmény egy belsős fejlesztésű címhez képest. Itt jön a képbe a továbbra is remek kínálattal rendelkező Game Pass, hiszen a program az első naptól kezdve elérhető a Microsoft előfizetéses szolgáltatásában, ahol szerencsére sokkal jobb eredményt sikerült elérnie – a havi aktív felhasználók számát nézve a 12. pozíciót kaparintotta meg.

Ezzel egyébként olyan AAA nagyágyúkat körözött le az opusz, mint az április végén Game Pass-be került Star Wars Jedi: Survivor, az Apex Legends és a Forza Horizon 5, szóval jól látható, hogy elég sok embert érdekelt a sztori, ám a teljes árat csak kevesen voltak hajlandóak kifizetni érte. Egyelőre nem tudni, hogy mit jelent mindez a Ninja Theoryra nézve (a Tango Gameworks beszántása után már semmin sem lepődnénk meg), a stúdiónak mindenesetre zöld utat kapott a következő projektje, szóval talán nem kell tartanunk attól, hogy a csapat idő előtt lehúzza a rolót.