A 2017-es Hellblade: Senua's Sacrifice egy rendkívül erőteljes videójáték volt, amely a mentális betegségekkel is foglalkozott (ami önmagában ritkaság a játékoknál), és ezeket a problémákat egy olyan korba helyezte, ahol nap mint nap megannyi szörnyűség történt a világban. A Senua's Saga: Hellblade 2 ugyanezt viszi tovább, csak még szebb, még epikusabb köntösbe csomagolva. A játék OpenCritic-en jelenleg 82%-on áll, ami messze nem rossz, de azért nem valószínű, hogy az év végi toplistákon is találkozhatunk Senuával.
Bár nálunk egészen magas, 91%-os értékelést kapott a Hellblade 2, azért nem mindenki volt odáig érte. A TheGamer tesztelője szerint a harc "ismétlődő", és az új karakterek "inkább elvesznek az összképből, ahelyett, hogy hozzáadnának". A VGC és az NME is három csillagot adott neki. Az előbbi kritizálta az "unalmas rejtvényeket, a papírvékony harcot [és] a csapongó narratívát", míg az utóbbi szerint "a hatórás kaland nagy része elpazaroltnak tűnik". A PC Gamer mindössze 58 pontot adott a 100-ból, megjegyezve, hogy a folytatás "nem tud kilépni elődje árnyékából egy zavaros történettel, amelyben maga Senua is kívülállónak érzi magát". Ti mit gondoltok?