- Majdnem Assassin’s Creed spin-off lett a Skull and Bones
- A Ubisoft Singapore viszont saját játékot akart
- A Ubisoft 10-15 évre tervez a programmal
A Ubisoft az E3 2017-en jelentette be a Skull and Bonest, amiben a hét tenger ádáz kalózait alakíthatjuk, és hatalmas, online tengeri ütközetekben vehetünk részt – de azért kampány is lesz. A koncepció jó, de az Assassin’s Creed 3 és az Assassin’s Creed 4: Black Flag után annyira nem egyedi a francia csapattól. Sokan meg is jegyezték, hogy akár az asszaszinos program egy mellékága is lehetne.
A Skull and Bonest, és a fent említett két hajós Assassin’s Creed tengeri ütközeteit fejlesztő Ubisoft Singapore direktora, Olivier de Rotalier és a Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot a GameSpotnak adott interjúban magyarázta el, miért is lett végül ez a játék új IP. Nos, valójában Assassin’s Creednek indult, a szingapúri részleg egy ilyen program prototípusán dolgozott, de inkább új, saját címet szerettek volna alkotni.
Ezzel a maguk által választott irányba vihették el a Skull and Bonest, nem kellett egy már meglévő sorozathoz igazodniuk, élvezhették a kreatív szabadságot és új ötleteket fedezhettek fel.
Gillemot elmondása szerint a Ubisoft ezzel a játékkal is hosszú távra tervez, egész pontosan egy olyan IP-t szeretnének, amit 10-15 évig támogathatnak. (Hol hallottam már ezt?) De Rotalier is erősen hisz a játékban, szerinte annak magja, azaz az RPG és online rész sokáig ki fognak tartani, és elég nagy is lesz a játék ahhoz, hogy a játékosok sokáig kitartsanak mellette.
Már bocs de azt hittem ez a S&B egy multi cím lesz, amivel eddig az UBI rendre felsült. P2P játékrendszer cheaterek, hát nem tudom mi lesz belőle. És bár hatalmas fan vagyok minden kalózos dolog kapcsán, de itt az UBI név távoltart...