
Mint a tengeralattjáró büszke és szakképzett parancsnoka, további stratégiai erőforrások birtokába jutunk, hogy még gyorsabban és hatékonyabban tudjuk az ellenséges hajókat a tengersírba küldeni. Ezek a segítségek felszíni hajók és repülőgépek formájában érkeznek, melyeket a célpontok helyének bemérésére (pl. felderítő repcsik), illetve közvetlen támadásra egyaránt használhatjuk. A támogatóink az ellenség észlelését jelentik, és parancsunkra végrehajtják az attakot, még akkor is, ha mondjuk az óceán egy másik pontján járnak. A siker titka tehát ezúttal a célpont helyének pontos meghatározása, és a rendelkezésre álló erőkkel annak határozott megsemmisítése lesz. Az új egységeket - földi bázisról felszálló felderítő repülőgépek, német segédcirkálók, német nehézcirkálók, japán hordozóraj felderítőgépekkel, japán cirkálóraj, japán harci különítmény - nem kapjuk meg egyszerre, a sikeres őrjáratokon és az összekapart hírnevünkön alapuló rangunk

Egyelőre sajnos ez a játékelem csak az új német kampányban lesz használható, azonban az Ubisoft máris sietett leszögezni, hogy örömmel veszik a lelkes modderek segítségét, akik minden bizonnyal a megjelenés után meg fogják oldani, hogy az alapjáték jenki bevetéssorában is elérhető legyen számunkra. Érdekes hozzáállás, de ugye a franciák már a foltozásnál is kijelentették, hogy ennyi volt, a többit oldja meg a közösség (lásd a kapcsolódó hírünket) bár most úgy hírlik, hogy mégiscsak lesz 1.4-es folt, mely november közepén érkezik, végre értékelhető javításokkal, a teljes listát a hivatalos fórumon megtaláljátok.
Tekintve egyébként, hogy a kiegészítőben prototípusok jelennek meg, plusz a stratégiai elem is kissé elrugaszkodik a valóságtól (lásd például a német tengeralattjáró parancsnoka utasítást ad japán cirkálóknak megoldást), úgy tűnik, a kiadó picit megpróbál a mostanában divatos, és általa is kedvelt alternatív történelem szálra gyúrni, elég talán a Blazing Angels friss második részére gondolnunk (melyet ugye szintén a bukaresti stúdió hegesztett). Ez a tény egyébként máris megosztotta a közösséget; én nem akarok állást foglalni, várjuk meg a cuccot, aztán meglátjuk, mi lesz belőle (és az egész franchise-ból...). A 2008 tavaszára ígért csomaghoz (melyben amúgy fejlettebb navigációs térképet és fejlesztési rendszert, plusz más apróbb javításokat is ígérnek a román srácok) találtok a galériában közel egy tucatnyi képet, kedvcsinálónak.