A Dishonored 2 az Unreal Engine 3 játékmotorról váltott a házon belül összerakott Void Engine-re, amely az idTech 6 egy erősen módosított változata. Úgy látszik a váltás nem volt túl sikeres, hiszen mint az köztudott a PC-s változat indulás óta problémákkal küzd, azóta ugyan foltozták már egy párszor, de az eredmény még mindig nem tökéletes.
A PC verzió problémáit félretéve, a Playstation 4 Pro tulajoknak sincs oka örömre, ugyanis ha nem rendelkeznek 4K-képes kijelzővel, FHD (1080p) felbontáson semmi különbséget sem tapasztalhatnak a „sima” Playstation 4-hez képest. Hacsak nem 4K-ban indítják a játékot, majd váltanak FHD-re, ebben az esetben ki tudják facsarni a supersampling-ot a játékból, vagyis nagyobb felbontáson számítja ki az egyes képkockákat a program, viszont kisebb felbontásra „leskálázva” jeleníti meg a kijelző – ennek eredménye valamelyest élesebb kép. Ez erőforrás igényes dolog, és különben is, ha van 4K tévénk, minek játszanánk rajta FHD-ben? Ráadásul a különbség elenyésző, győződjetek meg róla magatok is az alábbi videón.
De mondom ez a gyakorlatban senkit nem érdekel… Ellenben amikor jönnek az ilyen elemzések a digital foundry-tól és társaitól, akkor ők közlik mit csinál a pro és kederül mennyire semmit :D - más következtetésre jutnak.
Ezért van az, hogy mindenki fúj a konzolokra, hogy ronda a grafika. Mert valójában amit te 4k-nak látsz, az nem az, csak egy marha jó skálázás. Amit a pc-d vga-ja kicsikar magából efekteket, azt a tv hdr-je mogoldja. Amit a pc-n az élsimítás elken durva illesztéseket, azt nem látod, mert távolabb ülsz a tv-től… Rengeteg trükk!
Röviden: papíron és a teknológiát vizsgálva nem feltétlenül jobb, vagy ugyan olyan több játéknál a ps pro, mint a ps4.
A pc-nél is így van, és azt sem értik meg az emberek. Papíron, monitorra kötve közelről nézve a pc multiplatform címek sokkal szebbek, ez sosem volt vita. Normális kijelzőn tv-re kötve, a gyakorlatban hajszálnyi a különbség. Ps pro és a ps4 között is pont ez a helyzet áll elő, csak az ugrás mértéke eltérő egy high-end géphez képest.
A digital foundry is mondja,hogy sok játék szebb,sok meg nem !Ez ugye fejlesztő függő. Beszélhetünk bármiről,a lényeg ,hogy a sima ps4-et 900-1080p-ről skálázza fel a tv egész jóra,a pro meg checkerboarding technikával skáláz maga 1440-1800p -ről általaban 4k-ra ,ahol az alap felbontás is jóval nagyobb,és a felskálázó technologia is profibb mint a tvjé! Én mindíg messzebb ültem a tvtől a gyenge anti aliasing miatt,most másfél méterről nézem ,és éles ,tiszta !Ezen nincs mit agyalni 1,85 teraflop vs. 4.2 teraflop,ami több mint dupla számítási teljesítmény
Ezen vitázni ,mivel pc-s komponensekből épül fel mindkét kép felesleges! Xbox one 1,40 teraflop ott kisebb a különbség,mégis feltűnik bárkinek.
Nyílván nem minden játék mutatja még meg a különbséget a pronál (pl dishonored 2) de mondom,2 hete van kint a gép!
Tiszta tényeken nem érdemes vitázni
Bármiféle szoftveres turbo nélkül láttam a 2 gépet ugyanazon a panelen felskálázás,képjavítás népkül.
A pro sokkal élesebb,nincs rece,és sok játék jobb texturákat,jobb képfrissitést ad!
Gondolom te nem nézted meg a két gépet egy 4k monitoron
De mondom ez a gyakorlatban senkit nem érdekel… Ellenben amikor jönnek az ilyen elemzések a digital foundry-tól és társaitól, akkor ők közlik mit csinál a pro és kederül mennyire semmit :D - más következtetésre jutnak.
Ezért van az, hogy mindenki fúj a konzolokra, hogy ronda a grafika. Mert valójában amit te 4k-nak látsz, az nem az, csak egy marha jó skálázás. Amit a pc-d vga-ja kicsikar magából efekteket, azt a tv hdr-je mogoldja. Amit a pc-n az élsimítás elken durva illesztéseket, azt nem látod, mert távolabb ülsz a tv-től… Rengeteg trükk!
Röviden: papíron és a teknológiát vizsgálva nem feltétlenül jobb, vagy ugyan olyan több játéknál a ps pro, mint a ps4.
A pc-nél is így van, és azt sem értik meg az emberek. Papíron, monitorra kötve közelről nézve a pc multiplatform címek sokkal szebbek, ez sosem volt vita. Normális kijelzőn tv-re kötve, a gyakorlatban hajszálnyi a különbség. Ps pro és a ps4 között is pont ez a helyzet áll elő, csak az ugrás mértéke eltérő egy high-end géphez képest.
Nincs ez másképp a ps pro-val sem. Próbáld meg rákötni egy 4k monitorra, ami nem skáláz rendesen. Azt fogod látni, hogy az alap ps4-hez képest nem sokban jobb a pro...
A konzolok mindig arra gyúrtak, hogy becsapják a szemed!
Bármiféle szoftveres turbo nélkül láttam a 2 gépet ugyanazon a panelen felskálázás,képjavítás népkül.
A pro sokkal élesebb,nincs rece,és sok játék jobb texturákat,jobb képfrissitést ad!
Gondolom te nem nézted meg a két gépet egy 4k monitoron
Nincs ez másképp a ps pro-val sem. Próbáld meg rákötni egy 4k monitorra, ami nem skáláz rendesen. Azt fogod látni, hogy az alap ps4-hez képest nem sokban jobb a pro...
A konzolok mindig arra gyúrtak, hogy becsapják a szemed!
Szoval..
Én vettem egy rendes hdr 4k tv-t pár hónapja(ks8000) amin tény és való ,hogy jobban nézett ki a sima ps4 ,mert felskálázza a képet full hd-ról is.viszont a megjelenés napján vettem egy pro gépet,amin azóta sok pro patch-es játékot leteszteltem(rachet&clank,titanfall2,in famous,bf1)mivel még megvan a régi gépem is egy darabig,utána megnéztem őket azon is.
A külonbség ORDÍT a két gép kőzött!
1: a gép sokkal jobban skáláz,ráadásul általában 1440p-ről mint a tv,konkrétan a rachet kiba...a a szememet olyan éles lett!
A titanfall,és a bf is sokkal élesebb lett(bf sokkal stabilabb is),anti aliasing problémák is eltüntek ,és emellett sok játék jobb texturákat is használ!
A2.0-as hdmi csatlakozón keresztül a hdr odaver
15 napja jött ki csak a gép,úgyhogy ez csak a kezdet,de visszarakva a régi gépet homályos,és a részemről nagyon zavaró recésség fogadott
Szóval láttatlanban,gagyi youtube videók alapján savazni valamit...nem okos dolog