Bár a Call of Duty: Ghosts megjelenése csak holnap esedékes, és még köti az újságírókat az embargó, már most kiszivárgott, hogy a játék single player kampánya mindössze 4 óra hosszú. Ez azt jelenti, hogy nemcsak nem lett hosszabb a Black Ops 2 óta, de annak nagyjából felét teszi ki a lineárisnak mondott lövölde.
Persze egy FPS hosszát befolyásolhatja a nehézségi szint vagy az adott játékos felkészültsége, de tény, hogy az eddigi Call of Dutyk sem a hosszú és kidolgozott kampányról voltak híresek. Úgy tűnik, az Infinity Ward maradt annál, amihez a legjobban ért: gyors tempójú multiplayer lövöldözést tettek az asztalra, kiegészítő szólista tartalommal. Már ha igaz mindez, persze. Holnap kiderül.
Wut?? A Battlefieldnek a multi a lényege.
Volt szerencsém a Battlefiled 4 egyjátékosához is a hétvégén, de szörnyen rövid lett.
A Ghost-ban reménykedtem, hogy nem egy hétvégés játék lesz de ezek szerint ez sem jött össze. Már csak az maradt, hogy tisztességes sztorit kapok a CoD-tól, mert a BF4 nem volt rossz de a kaliberéhez, a körülötte levő hype-hoz képest csak sírva lehet fakadni.
Az eddigi CoD-ok sztorija pedig nekem nagyon rendben volt. + most lesz kutyus!
De ettől függetlenül vicc az egész.
És a legnagyobb pofátlanság, hogy hiába rövidítik le a játékokat az árukat nem rövidítik arányosan.
De ettől függetlenül vicc az egész.
És a legnagyobb pofátlanság, hogy hiába rövidítik le a játékokat az árukat nem rövidítik arányosan.