Hát a játék motorján már meg sem lepődöm, mostanság úgy viszik az Unreal 3.0 Engine-t mint a cukrot. Véleményem szerint lassan már semmi extra nem lesz benne, hiszen az lesz a durva, ha olyan játékot adnak ki aminek más motorja lesz! Na de hogy a hírnél maradjunk: a Rogue Warrior egy átlagos FPS lesz, átlagon felüli pályaszerkezettel! Főhősünk egy tengerészgyalogos lesz, aki csapatával behatol Észak-Korea rengetegébe. Nos úgy tűnik, ha singleplayer útvonalon haladunk, akkor okos NPC-kel fogunk találkozni, tehát a fejlesztők állítása szerint az AI megfelel majd a célnak. Ha azonban a multis mókák után áhítozunk, akkor 10 játékmód és egyszerre 24 fős csatározások várnak bennünket. Persze mindig vannak olyanok, akik telhetetlenek, azoknak marad még majd a cooperative party, hiszen erre is nyílik lehetőség 4 fő erejéig! De a legdurvább része a játéknak talán maga a pálya lesz, hiszen mi magunk rakhatjuk majd össze. Mondanom sem kell, hogy új korszakot nyithat ez a változatosság fogalmában, hiszen 200 darab pályarész készült el, és egy pálya 3 ilyen részből épül fel. Ez tehát hihetetlen mennyiségű variáció, amely magasba emelheti az újrajátszási rátát, nem beszélve magáról a motorról. Ez mind szép és jó, csak hát attól még a megjelenési időpont távoli marad: 2007. november 30.


Rogue Warrior készülőben Rogue Warrior készülőben Rogue Warrior készülőben