Hát a játék motorján már meg sem lepődöm, mostanság úgy viszik az Unreal 3.0 Engine-t mint a cukrot. Véleményem szerint lassan már semmi extra nem lesz benne, hiszen az lesz a durva, ha olyan játékot adnak ki aminek más motorja lesz! Na de hogy a hírnél maradjunk: a Rogue Warrior egy átlagos FPS lesz, átlagon felüli pályaszerkezettel! Főhősünk egy tengerészgyalogos lesz, aki csapatával behatol Észak-Korea rengetegébe. Nos úgy tűnik, ha singleplayer útvonalon haladunk, akkor okos NPC-kel fogunk találkozni, tehát a fejlesztők állítása szerint az AI megfelel majd a célnak. Ha azonban a multis mókák után áhítozunk, akkor 10 játékmód és egyszerre 24 fős csatározások várnak bennünket. Persze mindig vannak olyanok, akik telhetetlenek, azoknak marad még majd a cooperative party, hiszen erre is nyílik lehetőség 4 fő erejéig! De a legdurvább része a játéknak talán maga a pálya lesz, hiszen mi magunk rakhatjuk majd össze. Mondanom sem kell, hogy új korszakot nyithat ez a változatosság fogalmában, hiszen 200 darab pályarész készült el, és egy pálya 3 ilyen részből épül fel. Ez tehát hihetetlen mennyiségű variáció, amely magasba emelheti az újrajátszási rátát, nem beszélve magáról a motorról. Ez mind szép és jó, csak hát attól még a megjelenési időpont távoli marad: 2007. november 30.
Rogue Warrior készülőben
Új játék születik meg jövőre, mely a Bethesda Softworks és a Zombie Studios gyermeke lesz. Természetesen Unreal 3.0 Engine párosul a drágasághoz, úgy tűnik alapkövetelmény lett. Jah, mellesleg a címe Rogue Warrior...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Rogue Warrior megjelenés:
2009. október 22.
Rogue Warrior gépigény:
még nem ismert
Gondolom, nem most kezdték a fejlesztést, tehát simán kijöhet 2007-ben. :) A Bethesdánál amúgy sem szokás, hogy nagyon korán bejelentik a játékot. Ha már tudnak valamit mutatni, akkor adnak infót róla, mint most.