Az E3-ra kijutni minden gamer legnagyobb álma, és idén a szervezők mindenkit tárt karokkal fogadtak, persze ehhez ki kellett fizetni egy adag pénzt, nem beszélve az utazási és szállásköltségekről. A rendezvény hivatalosan is véget ért, és kiderült, hogy harminc százalékkal volt látogatottabb az esemény, mint 2016-ban.
Hogy ezt számokban mit jelent? Az Entertainment Software Association mérései szerint idén 68400-an vettek részt az E3-on, tavaly pedig csak 50300-an. Ugyanakkor Mike Gallagher, az ESA vezetője szerint az adatokat még elemezniük kell egy ideig, csak ezután fognak arról dönteni, hogy a jövő évben is nyilvánossá teszik-e az eseményt, amit lehetséges, hogy új helyszínen fognak megtartani.
A Los Angeles Convention Center ugyanis felújításra szorul, és bizony, egy ilyen hatalmas eseményhez nem illik az, ha a külső helyszínek állapota nem megfelelő.
Ja, és az E3 2017 előtt 15 millió alkalommal lett megemlítve a rendezvény a közösségi médiában: a Twitteren, Facebookon és az Instagramon. Hihetetlen, nem?