- 4 millió előfizetőt veszített a Disney+ az elmúlt három hónapban
- Ez a cég negyedéves pénzügyi beszámolójából derült ki
- Ennek oka leginkább a Disney+ Hotstar iránti érdeklődés csökkenésében keresendő
A 2019. novemberében indult Disney+ eleinte rekordot rekordra halmozott, hiszen nem csupán a Star Wars, de a Marvel-filmek otthona is lett a streaming szolgáltatás, ez a két név pedig már önmagában is elegendőnek bizonyult az előfizetők bevonzásához. Ha ehhez még hozzávesszük a Pixar munkásságát, valamint a National Geographic kínálatát, akkor már érthető, hogy miért lett népszerű a platform, tavaly év végén viszont – az indulás óta először – előfizetőket veszített a Disney, egészen pontosan 2,4 millió felhasználót. A történelem pedig most megismételte önmagát, a cég legutóbbi negyedéves jelentéséből ugyanis kiderült, hogy ismételten csökkenés tapasztalható a szolgáltatást használók táborában.
A Variety számolt be róla, hogy mintegy 4 millió előfizetőt veszített a Disney+ az elmúlt három hónapban, a teljes szám így jelenleg 157,8 millió. Ez a mennyiség persze egyáltalán nem nevezhető rossznak, viszont semmiképp sem pozitívum, hogy két, egymást követő negyedévben is csökkenő tendenciát mutatnak az adatok. A veszteség legfőbb oka egyébként a Disney+ Hotstar iránti érdeklődés csökkenésében keresendő – ez a szolgáltatás azon verziója, ami csak Indiában és Délkelet-Ázsia bizonyos részein érhető el. Sőt, ha ezeket a régiókat nem vesszük bele az egyenletbe, akkor igazából egymillió új előfizetőt szerzett a platform, dacára annak, hogy időközben árat is emelt a Disney, valamint a Star Wars és az MCU tartalmak sem érkeztek olyan nagy ütemben.