- November 3-án rajtol el a Netflix Basic with Ads előfizetése
- Óránként 4-5 percnyi reklámmal és a licencek miatt korlátozott kínálattal
- Egyelőre csak kijelölt országokban 6.99 dolláros áron
Előfizetői számának visszaesése óta a Netflix egy ideje dolgozik már egy kedvezőbb árú konstrukción, amivel új felhasználókat csalogathatna be, a szolgáltató pedig most végre hivatalosan bejelentette, hogy mikor rajtol el. Az új Basic with Ads elenevezésű előfizetés november 3-tól lesz elérhető 6.99 dolláros áron, első körben Amerikában, Ausztráliában, Brazíliában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Japánban, Koreában, Mexikóban, Spanyolországan és az Egyesült Királyságban.
Ez a csomag a csökkentett árért 720p/HD felbontást kínál, a licencelési korlátozások miatt nem minden műsor lesz vele elérhető, ahogy a letöltés lehetősége sem, és óránként összesen 4-5 percnyi, 15 vagy 30 másodperces reklámok szakítják majd meg az élményt.
A reklám egy elképesztő idegesítő dolog, pláne ha filmnézés közben teljesen kizökkent a hangulatból.
Ha az alap előfizetés 10 dollár akkor a reklámos változatnak szerintem maximum 3 dollárnak szabadna lennie. Így szerintem senki nem fog erre előfizetni. Aki eddig se nézte, vagy ismerőse előfietésével lépett be az nem fog előfizetni erre, hogy reklámokat nézzen!