• Remekül fut az HBO Max szekere
  • Éves szinten több millióval nőtt az előfizetőinek a száma

Nemrég számoltunk be mi is arról, hogy a Netflix 200 ezer előfizetőt vesztett, amire egy évtizede nem volt példa. Ennek hatására a vezetőség egyrészt elgondolkodott a „potyautasok” szortírozásán, másrészt a reklámok bevezetésén. Hogy mi ennek a veszteségnek az oka, azt hosszan lehet elemezni. Közrejátszott a háború és persze az is, hogy a Netflix már nem egyeduralkodó a streaming piacon. A konkurencia, mint például a júniusban nálunk is elinduló Disney+ erősen megnyirbálta a szolgáltató tartalmát, hiszen minden a Mickey egeres cég égisze alá tartozó film és sorozat eltűnt a Netflixről.

hbo-max.jpg

És ha már konkurencia, a hazánkban márciusban elstartolt HBO Max a Netflixszel ellentétben remekül fut. Az AT&T legutóbbi pénzügyi jelentéséből kiderült, hogy a streamingszolgáltató március 31-én már 76,8 millió előfizetővel büszkélkedhetett, vagyis éves szinten 12,8 milliós növekedést produkált.