Április 5-én, késések után, végre megjelenik a Quantum Break, ráadásul nem csak Xbox One konzolra, hanem PC-re is, örömünkbe, azonban némi üröm vegyül, annak gondolatára, hogy vajon milyen átiratot kapunk, hiszen sokszor megjártuk már, hogy valami gyatra terméket kaptunk. Nyilván, a megjelenésig nem tudunk a port minőségéről nyilatkozni, de a Remedy igyekszik némi nyugalmat hozni azzal, hogy bemutatták milyen opcióink lesznek a finomhangolást illetően.
Van itt állítható árnyék-, textúra-, tükröződés- és effekt minőség, Screen Space Ambient Occlusion, Volumetric Lighting és globális bevilágítás, illetve élsimítás és ki-be kapcsolható 30 fps limit.
Tény, hogy nem a leggazdagabbak a beállítási lehetőségek, láttunk már ennél többet is, ugyanakkor sokkal kevesebbet is, hasonlóan nagy játéktól. Ez egyelőre jó indikációja annak, hogy a Remedy nem vette félvállról az átirat elkészítésének folyamatát, de mint mondtam, hogy ténylegesen milyen lett a PC-s kiadás, azt majd csak a megjelenéskor tudjuk meg.