A titkos, Project Ogre kódnév alatt futó projektről a minap megtudtuk, hogy egy nyílt világú, szabadon felfedezhető program lesz, ami „még a századik játékóra után is képes új tartalommal elkápráztatni a játékost.” Egyszóval eltér Kodzsima eddigi, erősen történet vezérelt, lineáris játékaitól.

A program a stúdió új grafikusmotorját, a Fox Engine-t használja, amiről már jól tudjuk, hogy egy multiplatform, felhasználóbarát eszközkészlet, így komoly esély van arra, hogy nem csak konzolokra, hanem PC-re is ellátogat a Project Ogre, s az a tény, hogy egy karaktermodellt csupán egy óra alatt össze lehet hozni (az egyik fejlesztő digitális mása készült el így), előrevetít egy mod-készletet is, de ne szaladjunk ennyire előre.

A játék megjelenése valószínűleg nagyon messze van, hiszen még céldátumot nem kaptunk, de más részletet sem tudunk -- bár kaptunk egy képet, ami alapján úgy tűnik, hogy a program a Közel-Keleten játszódik, de az is lehet, hogy csak egy koncepcióról van szó. Idővel majd kiderül.

Project Ogre morzsák