A GTA 6 az idei év legnagyobb megjelenése (már ha nem tolják odébb) és sorra kerülnek elő különféle érdekességek, kiszivárgott információk a játékról azoktól, akik dolgoznak rajta. Az idei év például úgy indult, hogy felkerült a netre pár kép, amiket a Rockstar San Diego-i irodájából lőtt egy ex-kolléga még 2021-ben és látható volt rajta egy gameplay-fotó a játékból. Most ismét előállt valaki, aki már korábban is közzétette, hogy bizony látta futás közben a GTA 6-ot, mivel a tesztelők között volt. A tag számos érdekes információt felfedett, ezeket viszont tessék fenntartásokkal kezelni, mert hivatalosan semmi sem lett megerősítve. Ellenben ha igazak, akkor a GTA 6 még a vártnál is sokkal-sokkal elképesztőbb szinteket üthet meg a realizmust tekintve.

Szerinte az autók fizikája sokkal realisztikusabb lesz, és már nagyban számít az is, hogy milyen kiegészítőket pakolunk rájuk, sőt, az is, hogy hányan ülnek bennük vagy van-e hulla a csomagtartóban. Az ütközések fizikája emberünket a crash-simulator programokra emlékeztette, annyira részletes lesz az egész. Külön kiemelte, hogy ha hullát szállítunk a csomagtartóban és egy ütközés során láthatóvá válik a test, akkor a járókelők levideózhatják vagy hívhatják a rendőrséget. A lámpák kieshetnek, a tükrök letörhetnek, brutális karambolnál pedig kettészakadhat a teljes kocsi is. A szivárogtató szerint két fegyver-menü lesz: egy, mikor két lábon mászkálunk és egy a kocsinkhoz – utóbbiban tárolhatjuk a nagyobb fegyvereket, például a rakétavetőt.

Állítólag a rombolhatóságon is rengeteget dolgoztak és az összes épületnél alap lesz, hogy ki lehet robbantani az ablakokat, valamint az ajtókat, de a tag szerint a kisebb épületek (boltok, benzinkutak, stb.) 60%-ban rombolhatóak lesznek. A falak beomolhatnak, a tető leszakadhat. Kitért az időjárásra is, mivel szerinte az eső az egyik legrealisztikusabb, amit videójátékban eddig láthattunk, de nagy szerepet kapnak a hurrikánok is. Ezek a valóságnak megfelelő pusztítást hagyhatnak maguk után, miközben a meghajló lámpa-póznákat és táblákat tépi a szél, az NPC-k pedig az egyensúlyukat elveszítve próbálnak menedéket találni. A ruhák sokkal realisztikusabban idomulnak a testhez: koszolódnak, véresek, piszkosak lesznek, viszont immár el lehet rejteni mondjuk póló alá a fegyverünket, sőt, a kisebb késeket akár a cipőnkbe is.

A szivárogtató kitért a sérülésmodellre is, ami szerinte annyira hiper-realisztikus lett, hogy már nem fog jó mókának tűnni random embereket kilőni az utcán. Hogy miért? Mert a haláltusájuk egyszerűen túl élethűre sikeredett. Állítólag a teszt során egy NPC-t lőtt hasba, aki ezután térdre rogyott, próbálta elállítani a vérzést és az arcára mérhetetlen fájdalom ült ki. Megjegyezte, hogy a város sokkal élethűbbnek fog érződni, mivel lesznek munkálatok az utak mentén, például útépítések és útjavítások, amik miatt egész autópályákat zárhatnak le. Az egész olyasmi lesz, mint a Red Dead Redemption 2-ben a vasútépítés, ami tényleg napról-napra fejlődött és láthattad, hogy haladnak vele. Ami még jobb, hogy állítólag egy-egy baleset vagy robbanás után ki fog érkezni egy takarító-brigád, akik helyreállítják a rongálódott szakaszt. Tehát nem az lesz, hogy elhajtasz kocsival egy tömegbaleset helyszínéről és varázslatos módon „visszaáll” minden a helyére, hanem konkrétan kijön egy brigád, akik megjavítják a dolgokat.

Persze ezeket az információkat kezeljétek fenntartásokkal!