A Ubisoft az elmúlt években többször is eléggé zavaros vizekre evezett. A gyenge AAA-kiadványok miatt a részvényesek elfordultak tőlük, a futószalagon kiadott, a középszernél koránt sem jobb címeik miatt pedig a játékosok évek óta köpködik a céget – azt a céget, amely annak idején olyan klasszikusokat tett le az asztalra, mint a Rayman, a Beyond Good & Evil, a Black Flag vagy épp a Prince of Persia: Sands of Time. A minap egy új jelentés látott napvilágot, amely tovább boncolgatja a stúdió állapotát.

Az AccolonnTV-től borította ki a bilit, aki azt állítja, hogy több dokumentumot is kapott egy állítólagos Ubisoft bennfentestől, aki elvileg fejlesztőként dolgozik a cégnél. A dokumentumokból kiderül, hogy a legtöbb nagy név már mind lelépett a cégtől, sokan pedig teherként maradtak hátra. Ezek a fejlesztők nem igazán tudják előrébb mozdítani a vállalatot, ezért amikor nem végzik a munkájukat, politikai aktivistákká válnak és a közösségi médiában próbálják védeni a Ubisoft álláspontjait bizonyos témákkal kapcsolatban. Emellett a jelentés szerint a Ubisoftnál dolgozni kezd rémálommá válni, mivel nem hagynak teret a kreativitásnak, illetve ha bármilyen hiba van a munkafolyamatban, azt a „Works as designed, Won't fix” (Működik, ahogy tervezték, ne javítsd) jelzővel látják el. Ez azt jelenti, hogy ha bárki felfedez egy hibát vagy bugot, arról nem kell szólnia. Persze minek is? Majd a Day1 patch megoldja, ugye?