Az Ace Combat: Assault Horizon forradalmi rész volt a régóta futó, konzolos sorozat történetében: nemcsak, hogy elhagyták a sci-fi környezetet a készítők, de egy minden téren vállalható történetet tettek az asztalra, izgalmas, arcade, ám kihívástól sem mentes légi csatákkal és brutális tűzharcokkal. A játékot mi is szerettük, szerény személyem írt róla tesztet, igaz, akkor még elképzelni sem tudtuk, hogy egy nap a Namco fogja magát, és bejelenti PC-re is.
Pedig most pont ez történt: az Assault Horizon 2013 harmadik negyedévében, tehát valamikor kora ősszel kerül boltokba, méghozzá személyi számítógépekre. Ez remek hír, de mi kicsit aggódunk is, mert akkor az alap matéria már két éves lesz, és ez a következő generációs konzolok árnyékában, illetve a már előreláthatólag is brutális 2013-as szezont tekintve nagyon kockázatos vállalkozásnak tűnik. Zárásként pedig álljon itt cikkünk utolsó bekezdése:
"Összegzésképp kijelenthetjük, hogy az Ace Combat: Assault Horizon egy jó akciójáték, amit bátran ajánlunk a téma kedvelőinek. Bár vannak butaságai, és a kooperatív oldalon is megerőltethették volna magukat a fejlesztők, hiba volna figyelmen kívül hagyni a program összetettségét. Nincsenek kilógó vagy kidolgozatlan részek, minden a helyén van, és a sztori végén sem érezzük úgy, hogy átvertek bennünket. Reméljük, hogy a sok őszi AAA-csoda nem nyomja majd el a Namco próbálkozását és sikeres lesz a játék, mert egy folytatást nagyon szívesen látnánk."
Pedig most pont ez történt: az Assault Horizon 2013 harmadik negyedévében, tehát valamikor kora ősszel kerül boltokba, méghozzá személyi számítógépekre. Ez remek hír, de mi kicsit aggódunk is, mert akkor az alap matéria már két éves lesz, és ez a következő generációs konzolok árnyékában, illetve a már előreláthatólag is brutális 2013-as szezont tekintve nagyon kockázatos vállalkozásnak tűnik. Zárásként pedig álljon itt cikkünk utolsó bekezdése:
"Összegzésképp kijelenthetjük, hogy az Ace Combat: Assault Horizon egy jó akciójáték, amit bátran ajánlunk a téma kedvelőinek. Bár vannak butaságai, és a kooperatív oldalon is megerőltethették volna magukat a fejlesztők, hiba volna figyelmen kívül hagyni a program összetettségét. Nincsenek kilógó vagy kidolgozatlan részek, minden a helyén van, és a sztori végén sem érezzük úgy, hogy átvertek bennünket. Reméljük, hogy a sok őszi AAA-csoda nem nyomja majd el a Namco próbálkozását és sikeres lesz a játék, mert egy folytatást nagyon szívesen látnánk."