A God of War Ragnarök nemrég végre PC-re is megjelent, amivel csatlakozott a Sony PC-s portjainak egyre bővülő táborához. A megfelelő masinával rendelkező játékosok korlátlan képkockaszámot, ultraszéles monitorokra szabott képarányt, valamint Nvidia DLSS 3.7, AMD FSR 3.1 és Intel XeSS 1.3 támogatást is kapnak a pénzükért, emellett pedig a roguelike-élményeket kínáló DLC, a Valhalla is része a csomagnak. Ez egy kiváló port lett, amely a legtöbb modern PC-n remekül teljesít, ahogy azt mi is kipróbáltuk.
Azonban néhány bug miatt a játék PS5-ös verziója még mindig jobban néz ki, mint egy RTX 4090-et használó PC-n. A Digital Foundry kiadott egy új videót, melyben a PC-s portot hasonlítják össze a PS5-ös verzióval. Utóbbin a Quality, tehát Teljesítmény-mód PC-n a 4K + Ultra beállításoknak felel meg, szóval valami hasonló látványvilágot kellene, hogy kapjunk. Csakhogy bizonyos helyeken néhány bug miatt a PS5-ös verzió még mindig szebb. A fenti videóban kiemelik, hogy van egy álomjelenet a játékban, ahol egy erdőn megyünk keresztül. A terület viszont sokkal részletgazdagabb PS5-ön, mint a PC-n, méghozzá a már említett bugok miatt. Ezeket persze várhatóan pár napon belül kigyomlálják – legalábbis nagyon reméljük!