Október 23-án, hosszú bétafázis után hivatalosan is megjelent az ingyenesen játszható Path of Exile, amely remek alternatíva lehet azok számára, akik csalódtak a Diablo 3-ban. Természetesen az új-zélandi fejlesztők nem dőltek hátra, javában csiszolják a programot, ennek eredménye pedig máris megszületett, hiszen mától elérhető az 1.0.1 verziószámú patch.
Természetesen a foltban több bogarat is eltapostak a Grinding Gear Games szakijai, illetve jó pár kiegyensúlyozás is történt; sokak számára jó hír lehet például, hogy a Vitality aura 60% helyett csak 40% manát köt le, vagy az Enfeeble esetében a minőség növelésével az accuracy büntetése megfeleződött, illetve az Ice Nova magasabb szinten nagyobbat sebez. Ugyancsak pozitívum, hogy az end game mapok bossai több és ritkább cuccot dobnak, és magasabb szintű mapokat lootolhatunk ezeken a pályákon, a partyban játszók pedig azért örülhetnek, mert az ellenség életereje a csapattagok számának függvényében csökkent. A scion viszont picit nerfelve lett, legalábbis a korai spell damage passzívok 8-ról 6 százalékra csökkentek. A Cast on Damage Taken skill is igazítva lett, mostantól a triggerelt skill gemek szintjei nem lehetnek magasabbak a CoDT gem szintjénél, ez valamivel nagyobb odafigyelést igényel.
Persze a legtöbb játékost nyilván a korábban már megszellőztetett újdonságok érdeklik. Kaptunk három skill gemet, melyek egy-egy ele resit növelnek (mindegyik egy attribútumhoz kötődik), ezzel együtt a Purity aura nem ad maximum resit, ami mindenképen érdekessé teszi a dolgot; ezeket normal nehézségi szinten az Intruders in Black és a Fixture of Fate küldetések jutalmaként kaphatjuk. Van tovább egy kizárólag lootolható support gem is, az Enchant (DEX), ami csak három szintű, és a második szinttől fejti ki a hatását -- hogy mit tud, az még titok. Ugyanígy rejtélyes a nyolc új vendor recipe is -- ezekre majd nekünk kell rájönnünk, ahogy eddig is; a legérdekesebb mindenképp az a recept, amivel a banditavezérek leölésével vagy életben hagyásával kiváltható jutalmat módosíthatjuk utólag (!), szóval ha valaki későn döbben rá, hogy jobb lett volna az a plusz 40 HP Oaktól, kijavíthatja a rossz döntést.
Érkezett két achievement is: a Capture The Flag megszerzéséhez értelemszerűen meg kell szereznünk egy zászlót CTF-ben, míg a Zombie Horde kitüntetéshez az szükséges, hogy egyszerre kilenc felélesztett zombi cammogjon utánunk. Ezeken felül négy friss unique item is befutott, melyek érdekessége, hogy ezeket a játék egy-egy támogatója tervezte. És persze pár új animáció, effekt, zene és hang is a helyére került -- látszik, hogy a srácok valóban igyekeznek egyre jobbá tenni a programot, és odafigyelnek a közösség visszajelzéseire. Remélem, hogy a jövőben a töltési idő is csökken, és a desync problémákat is megoldják -- nem szeretnék még egy hardcore karit elveszíteni emiatt...
Szóval én csak boldog vagyok hogy legalább így sikerült.
De jobb lenne magyarokkal játszani.(sokan)
És természetesen karakter neveket adjátok meg.
Szóval pl emlékezzünk vissza, hogy milyen jó volt amikor volt egy arany cuccunk Diablo 2-ben. És hát azt nem csináltuk, hanem csak találhattuk.Mondjuk lehet hogy nehéz összehozni azokat a dolgokat, amik kellenek a készítéshez.De ez akkor is más, és ez így nem jó.
(Bár már elfelejtettem, hogy lehet-e készíteni aranycuccot D2-ben.)
Szóval pl emlékezzünk vissza, hogy milyen jó volt amikor volt egy arany cuccunk Diablo 2-ben. És hát azt nem csináltuk, hanem csak találhattuk.Mondjuk lehet hogy nehéz összehozni azokat a dolgokat, amik kellenek a készítéshez.De ez akkor is más, és ez így nem jó.
(Bár már elfelejtettem, hogy lehet-e készíteni aranycuccot D2-ben.)
Karakterem neve: Hunory
Haverommal rájöttünk egy csomó mindenre pl. hogy lehet arany cuccot csinálni kékből,kéket-a simából,páncél erősítés,opció le cserélése.
Lehet adni bónuszt potiknak is: pl 960hp-t add 8s alatt a rendes poti, 1536hp-t 8s alatt az erősített poti.
Meg hát nem muszáj full grafikán nyomni.
Szóval én csak boldog vagyok hogy legalább így sikerült.
De jobb lenne magyarokkal játszani.(sokan)
Szóval én csak boldog vagyok hogy legalább így sikerült.
De jobb lenne magyarokkal játszani.(sokan)
Roll-rendszer meg nyilván üdvözlendő lenne, bár ez akkor probléma, ha idegenekkel megy az ember, amit én soha nem szerettem, és nem is preferálok. Haverok között meg mindegy.
orb of regret-ről tudok,de szerintem jobb lenne egy engedékenyebb megoldás,főleg egy ilyen méretű skilltree-nél :D Torchlight-ban is ezt az egyetlen kifogásolható dolgot találtam
A respec szerintem nem akkora probléma, csak akkor, ha az ember, nem tudja, mit csinál és nem gondolkodik előre. Nyilván aki vakon vág bele, az szívhat, de ennél a játéknál főleg hasznos (épp a skill tree nagysága miatt), ha az ember kinéz egy buildet, vagy megtervezi magának előre a karaktert, és aszerint halad. Így normálon szépen végig lehet menni, respec cruel közepén/végén, merci elején kellhet, amikor már a távoli passzívok megvannak, és a fölössé vált pár korai passzívot ki kell lőni, esetleg a gyengébb vagy épp jobb felszerelés változtat a felálláson, de ehhez elég az addig összeszedett refund pont, meg pár orb.
Roll-rendszer meg nyilván üdvözlendő lenne, bár ez akkor probléma, ha idegenekkel megy az ember, amit én soha nem szerettem, és nem is preferálok. Haverok között meg mindegy.
orb of regret-ről tudok,de szerintem jobb lenne egy engedékenyebb megoldás,főleg egy ilyen méretű skilltree-nél :D Torchlight-ban is ezt az egyetlen kifogásolható dolgot találtam
Roll-rendszer meg nyilván üdvözlendő lenne, bár ez akkor probléma, ha idegenekkel megy az ember, amit én soha nem szerettem, és nem is preferálok. Haverok között meg mindegy.