• Az Overwatch 2 történetének lesz eleje, közepe és vége
  • Átvezető videókban bővelkedik majd a játék
  • A kampány pályái nagyobbak lesznek, mint az eddigi az Overwatch-térképek
  • A PvE kampányt teljesen külön kezelik a PvP többjátékos módtól

Michael Chu vezető író és Aaron Keller direktor nemrégiben válaszolt néhány, az Overwatch 2-vel kapcsolatos kérdésre a PlayStation Blogon, amikből kiderült néhány fontos információ a kooperatív élményre épülő, sztori központú kampányt illetően.

A legfontosabb talán az, hogy a PvE kampány teljesen elkülönül majd a PvP többjátékos módtól, ami szabad kezet ad az alkotóknak, sőt a játékosoknak is abból a szempontból, hogy hőseiket itt külön fejleszthetik, nyithatnak meg hozzájuk különféle, önálló extrákat.

A pályák is nagyobbak lesznek, mint jelenleg bármelyik térkép az Overwatch-ban, Keller állítása szerint kétszer akkorák. Emellett fejlettebb technológiák felelnek a dinamikus időjárásért, a robbanásokért, a fényekért, és még sok minden másért.

A történet Winston Recall animációs videó után veszi fel a fonalat, és minden misszió kap egy bevezető és egy kivezető cinematicot, ezek segítségével mesélik el a sztorit, aminek lesz eleje, közepe és vége.

overwatch-2-art.jpg