- Az Overwatch 2 történetének lesz eleje, közepe és vége
- Átvezető videókban bővelkedik majd a játék
- A kampány pályái nagyobbak lesznek, mint az eddigi az Overwatch-térképek
- A PvE kampányt teljesen külön kezelik a PvP többjátékos módtól
Michael Chu vezető író és Aaron Keller direktor nemrégiben válaszolt néhány, az Overwatch 2-vel kapcsolatos kérdésre a PlayStation Blogon, amikből kiderült néhány fontos információ a kooperatív élményre épülő, sztori központú kampányt illetően.
A legfontosabb talán az, hogy a PvE kampány teljesen elkülönül majd a PvP többjátékos módtól, ami szabad kezet ad az alkotóknak, sőt a játékosoknak is abból a szempontból, hogy hőseiket itt külön fejleszthetik, nyithatnak meg hozzájuk különféle, önálló extrákat.
A pályák is nagyobbak lesznek, mint jelenleg bármelyik térkép az Overwatch-ban, Keller állítása szerint kétszer akkorák. Emellett fejlettebb technológiák felelnek a dinamikus időjárásért, a robbanásokért, a fényekért, és még sok minden másért.
A történet Winston Recall animációs videó után veszi fel a fonalat, és minden misszió kap egy bevezető és egy kivezető cinematicot, ezek segítségével mesélik el a sztorit, aminek lesz eleje, közepe és vége.