• Akár 80%-kal is csökkenhet a mozis érdeklődés A Halloween véget ér iránt
  • Amerikában, a bemutató utáni héten
  • A film kifogásolható minősége és a Peacock debütálás a fő oka a zuhanásnak

Kifejezetten rossz film lett a Halloween véget ér (olyannyira, hogy petíció indult annak újraforgatásáért), és ez az értékelések mellett a bevételeken is meglátszik. Míg a Blumhause-féle új trilógia első része 2018-ban 76,2 millió, a Gyilkos Halloween pedig 49,3 millió dollárral nyitott Amerikában, addig David Gordon Green utolsó filmje a franchise-ban mindössze 41,25 millió dollárt kalapozott össze a nyitóhétvégén. Ami persze így is elég volt ahhoz, hogy a Nem óta a legjobb nyitányt produkálja, de a szérián belül az utolsó helyen végzett.

A lejtmenet pedig nem áll meg erre a hétre sem, a Variety ugyanis egy igen meredek, 80%-os zuhanást jósol a filmnek az amerikai jegypénztáraknál, ami az előző két alkotás 58 és 71%-os csökkenése után szintén negatív rekord, pláne, ha hozzávesszük, hogy az ugyancsak a horror műfajában indult Mosolyogj utáni érdeklődés ennél sokkalta kisebb ütemben csökkent. A film nem túl jó minősége (a többség azt kifogásolta, hogy szinte semmi fókusz nincs Michael Meyers-szen, holott ez lett volna a lényeg) mellett az is erősen közrejátszhat, hogy a Halloween véget ér a mozis megjelenéssel egyszerre debütált a Peacockon is, ami – pláne a negatív visszhang után – sokakat arra sarkallt, hogy inkább otthon nézzék meg a filmet.