Az ArmA sorozattal szoros kapcsolatot ápoló projekt végre célegyenesbe ért, ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a nemrég publikált gépigény. Nagyjából erre lehetett számítani, nem égbekiáltó, sőt ez már manapság egy ilyen kaliberű, csili-vili effektekkel megpakolt, részletesen kidolgozott harci szimulátortól elvárható. Nem is húznám tovább a szót, lessétek:
Lassan ideje lesz megbékélni a minimum követelménynél felállított kétmagos megoldásokkal — a Shader Model 3.0-t már meg sem említem —, illetve az ajánlott szekcióban feltüntetett négymagos processzorral — hatalmas, részletesen kidolgozott területek, no meg a Dirt 1-2 alatt is futó NEON motor, ami szebb, mint valaha!
Minimum rendszerkövetelmény
- Operációs rendszer: Windows XP SP2 vagy újabb
- VGA: DirectX 9.0c Shader Model 3.0 támogatás (GeForce 7900 GT / 256 MB VRAM vagy több)
- RAM: 1 GB
- Szabad hely: 8 GB
- Processzor: Kétmagos CPU (2,4 GHz)
Ajánlott rendszerkövetelmény
- VGA: Shader Model 3.0 támogatás (GeForce 8800 GT / 512 MB VRAM vagy több)
- RAM: 2 GB
- Processzor: Négymagos processzor
Lassan ideje lesz megbékélni a minimum követelménynél felállított kétmagos megoldásokkal — a Shader Model 3.0-t már meg sem említem —, illetve az ajánlott szekcióban feltüntetett négymagos processzorral — hatalmas, részletesen kidolgozott területek, no meg a Dirt 1-2 alatt is futó NEON motor, ami szebb, mint valaha!
Ez se lesz vétel.
De szerintem ennél már nem lesz ilyen szerencsém...
még kapóra is jön... ,csak még pénzt kell rá gyüjteni
egyébként nekem meg a VGA gyenge hozzá
majd meglássuk.. ugyis fog jönni a DIRT2, Assasin's Creed2, szóval kellesz a bika gép
szánalmasan bugos, fagy, az AI még mindig nem tud normálisan elvezetni egy autót, a nagy dérrel-dúrral beharangozott Micro AI pedig mindig "lefagy" (értsd: a fegyveresek egy idő után nem mozdulnak). Mindez közel két év fejlesztés után egy dobozolt, lokalizált és elvileg kész játéknál, ami nem sokkal szebb, mint az ArmA1 maxra húzva. Egyetértek a GURU 80-as értékelésével, de CSAK azért, mert tudom, hogy másfél éven belül annyi peccset fognak belelapátolni, ami élvezhetővé teszi annyira, mint amilyen most az ArmA1.
A nulla szkript pedig erős túlzás, mégis mit gondolsz, hogy építették fel a kampányt?
A fentiek alapján remélem, hogy a Bohemiával ellentétben a Codemasters nem valami bugos, félkész valamit hoz ki, és a megjelenés pillanatában azonnal játszható lesz (no nem mintha nálam futna majd).
vlad90: így igaz, már nem olyan vészes az áruk (én anno a Q6600-as procimat 35 ezer Ft-ért vettem újonnan, csak úgye jött a válság...). RAM pedig már tényleg olcsó pénz, abból 4 GB is 15-20 Ft-ból megvan.
Plaxer: ha ez megy (játszhatóan) laptopokon... Persze ez alól kivétel a jó fél milkás, vagy drágább, de nem hiszem, hogy olyan marha sok embernek lenne olyanja... És egyébként is, egy ilyen játékhoz simán ajánlott már a 4 magos processzor is.