Az ArmA sorozattal szoros kapcsolatot ápoló projekt végre célegyenesbe ért, ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a nemrég publikált gépigény. Nagyjából erre lehetett számítani, nem égbekiáltó, sőt ez már manapság egy ilyen kaliberű, csili-vili effektekkel megpakolt, részletesen kidolgozott harci szimulátortól elvárható. Nem is húznám tovább a szót, lessétek:
Lassan ideje lesz megbékélni a minimum követelménynél felállított kétmagos megoldásokkal — a Shader Model 3.0-t már meg sem említem —, illetve az ajánlott szekcióban feltüntetett négymagos processzorral — hatalmas, részletesen kidolgozott területek, no meg a Dirt 1-2 alatt is futó NEON motor, ami szebb, mint valaha!
Minimum rendszerkövetelmény
- Operációs rendszer: Windows XP SP2 vagy újabb
- VGA: DirectX 9.0c Shader Model 3.0 támogatás (GeForce 7900 GT / 256 MB VRAM vagy több)
- RAM: 1 GB
- Szabad hely: 8 GB
- Processzor: Kétmagos CPU (2,4 GHz)
Ajánlott rendszerkövetelmény
- VGA: Shader Model 3.0 támogatás (GeForce 8800 GT / 512 MB VRAM vagy több)
- RAM: 2 GB
- Processzor: Négymagos processzor
Lassan ideje lesz megbékélni a minimum követelménynél felállított kétmagos megoldásokkal — a Shader Model 3.0-t már meg sem említem —, illetve az ajánlott szekcióban feltüntetett négymagos processzorral — hatalmas, részletesen kidolgozott területek, no meg a Dirt 1-2 alatt is futó NEON motor, ami szebb, mint valaha!
Ez se lesz vétel.
De szerintem ennél már nem lesz ilyen szerencsém...
még kapóra is jön...
egyébként nekem meg a VGA gyenge hozzá
majd meglássuk.. ugyis fog jönni a DIRT2, Assasin's Creed2, szóval kellesz a bika gép
szánalmasan bugos, fagy, az AI még mindig nem tud normálisan elvezetni egy autót, a nagy dérrel-dúrral beharangozott Micro AI pedig mindig "lefagy" (értsd: a fegyveresek egy idő után nem mozdulnak). Mindez közel két év fejlesztés után egy dobozolt, lokalizált és elvileg kész játéknál, ami nem sokkal szebb, mint az ArmA1 maxra húzva. Egyetértek a GURU 80-as értékelésével, de CSAK azért, mert tudom, hogy másfél éven belül annyi peccset fognak belelapátolni, ami élvezhetővé teszi annyira, mint amilyen most az ArmA1.
A nulla szkript pedig erős túlzás, mégis mit gondolsz, hogy építették fel a kampányt?
A fentiek alapján remélem, hogy a Bohemiával ellentétben a Codemasters nem valami bugos, félkész valamit hoz ki, és a megjelenés pillanatában azonnal játszható lesz (no nem mintha nálam futna majd).
vlad90: így igaz, már nem olyan vészes az áruk (én anno a Q6600-as procimat 35 ezer Ft-ért vettem újonnan, csak úgye jött a válság...). RAM pedig már tényleg olcsó pénz, abból 4 GB is 15-20 Ft-ból megvan.
Plaxer: ha ez megy (játszhatóan) laptopokon... Persze ez alól kivétel a jó fél milkás, vagy drágább, de nem hiszem, hogy olyan marha sok embernek lenne olyanja... És egyébként is, egy ilyen játékhoz simán ajánlott már a 4 magos processzor is.