A 4A Games technológiai fejlesztésekért felelős vezetője, Olesz Siskovsztov a Eurogamernek adott interjút, aminek során elárulta, hogy a cég már a következő játékán dolgozik. Azt persze nem tudtuk meg, hogy pontosan mit kapunk, de nagyvonalakban azért szó esett néhány részletről.
Kiderült, hogy az új, egyelőre rejtélyes program az stúdió előző munkáihoz képest nyitottabb, kevésbé lineáris, de erősen sztorialapú alkotás lesz, aminek elkészítésében a programozóknak komoly feladat hárul. Emellett persze grafikai téren is előbbre lépnek; Olesz példáként a fizikai alapú GAO-t (global ambient occlusion) említette meg az eddigi lokális SSAO helyett, hozzátéve, hogy a grafikusoknak még át kell szokniuk minderre, ezért is nem beszél egyelőre olyan haladó megoldásokról, mint a fizikai alapú renderelés (PBR), amely egyébként sokkal valósághűbb látványt biztosít (ezt használja például a Star Citizen is).
Semmi többet nem tudtunk meg, így az még a levegőben van, hogy vajon egy új IP-t köszönthetünk, vagy a Metro-sorozat folytatódik egy nyitott, sandbox-szerű harmadik résszel.
Egyébként egy világösszeomlás utáni, kicsit steampunkosabb játékot én is szívesen fogadnék, ahol mondjuk a gépkarabélyok már a fegyverarzenál csúcsát jelentik.
Egyébként egy világösszeomlás utáni, kicsit steampunkosabb játékot én is szívesen fogadnék, ahol mondjuk a gépkarabélyok már a fegyverarzenál csúcsát jelentik.