Az IO Interactive jelenleg keményen dolgozik a PC-re, Xbox One és PS4 konzolra megjelenő next-gen Hitman játékán, s noha hivatalos bejelentést nem kaptunk, a csapat egy, a rajongóknak címzett nyílt levélben elárult pár részletet a következő, az eddigi legnagyobb és legösszetettebb kalandnak ígérkező új játékról.
Az első és legfontosabb dolog, amit tudni kell, hogy az új Hitman hatalmas, teljesen nyílt, nem lineáris pályatervezést felvonultató pályákat tár majd elénk, ahol egyesülnek a Hitman: Absolution fejlesztése során szerzett tapasztalatok és a mára klasszikusnak számító Contracts és Blood Money legjobb elemei, mindezek tetejébe pedig a Glacier 2 grafikusmotor segítségével részletesen kidolgozott, élő, lélegző játszótereken teljesíthetjük a küldetéseinket, s cicázhatunk a mesterséges intelligenciával, így alkotva meg a saját emlékezetes pillanatainkat.
Az új, teljes cím nélküli játékban a karrierje csúcsán lévő 47-es ügynökkel találkozhatunk, aki Diana Burnwood és az ICA segítségével a világ különböző, egzotikus tájain hajtja végre küldetéseit -- az IO megfogalmazása szerint egy igazi csúcsragadozóval van dolgunk, akivel nem csak a szólista sztori során, hanem a visszatérő Contracts módban is bizonyíthatjuk majd ügyességünket, bár „mágikus zsebeink” ezúttal már nem lesznek.
A csapat a későbbiekben további részleteket ígér. Várjuk!
Mindegy, a lényeg, hogy jön szerencsére, imádtam a korábbi részeket! Az Absolution-nak meg külön piros pont amiért képes volt megőrizni a jegyeit és nem "kurvult el" mint például a Splinter Cell a Conviction-el. Remélem az új résszel is ez lesz a helyzet.
ez viszont az igazi,hamisítatlan, IOI által készített Hitman :D
Mindegy, a lényeg, hogy jön szerencsére, imádtam a korábbi részeket! Az Absolution-nak meg külön piros pont amiért képes volt megőrizni a jegyeit és nem "kurvult el" mint például a Splinter Cell a Conviction-el. Remélem az új résszel is ez lesz a helyzet.