- Csupán a bolygók 10%-án lesz élet a Starfieldben
- Erről maga Todd Howard beszélt
- Elmondása szerint egy hihető univerzumot akartak létrehozni
- Így a planéták zöme csupán nyersanyag szerzésre szolgál majd
A nemrég tartott Starfield Direct óta meglehetősen nagy sebességre kapcsolt az a bizonyos hype-vonat, mivel egy elég ütős prezentációt rakott le az asztalra a Bethesda. Rengeteg új dolgot megtudhattunk a hosszú évek óta készülő sci-fivel kapcsolatban, és bár nem minden esetben volt felhőtlen az öröm (a 30 fps-en nem mindenki tudott túllendülni, emellett a látvány is csúnyább lett egyesek szerint), azért így is a pozitív irányba billent a mérleg, szóval rajongók millió várhatják tűkön ülve a szeptember 6-i megjelenést. A több mint 1000 bolygó kérdése azonban még mindig lóg a kevegőben, és bár kiderült, hogy milyen módszerekkel készültek a planéták, a játék rendezője most azt is tisztázta, milyen célt szolgálnak a meglátogatható helyszínek.
Todd Howard a Kinda Funny Games-nek mondta el, hogy a bolygók mindössze 10%-án (ami ezer sárgolyó mellett azért még mindig elég jónak mondható) találkozhatunk majd élettel, a többin leginkább csak a nyersanyagok miatt éri meg landolni. "Rengeteg dolgot csinálhatnak a játékosok ebben a világban." – mondta a közismert fejlesztő. "Ez magában foglalja azokat a kopár, élettelen bolygókat is, amelyek csak a nyersanyag szerzést szolgálják, de mellettük ott vannak azok a planéták, amelyeken kisebb települések és nagyobb városok találhatók. Persze a helyszínek többsége procedurálisan generált, mivel lehetetlen lett volna ennyi bolygót kézzel megalkotni, ugyanakkor bőven vannak olyan lokációk, amelyeket emberek készítettek." Howard szerint még a teljesen üres bolygóknak is megvannak az előnyei, mivel ellensúlyozzák azokat a helyeket, melyek nyüzsögnek az élettől, így hozva létre egy hihető univerzumot. Arról már nem is beszélve, hogy ennek köszönhetően valamivel könnyebben tudják majd tartani az ígéretüket, miszerint kevesebb bug lesz a játékban, mint mondjuk a The Elder Scrolls 5: Skyrimben és a Fallout 4-ben.