• A Starfield lesz a Bethesda legkevesebb hibát tartalmazó játéka
  • Ezt maga az Xbox Game Studios vezetője, Matt Booty mondta nemrég
  • És Phil Spencer is megerősítette
  • Állítólag minden belsős tesztelő ezt a játékot elemzi

A Starfield Direct során elég részletes képet kaptunk arról, hogy mire is számíthatunk a szeptember 6-án érkező Starfielddel kapcsolatban, a látottak pedig enyhén szólva is elég meggyőzőnek tűntek, azonban – mivel egy Bethesda címről van szó – továbbra is adott a kérdés, hogy mennyire lesz kész a megjelenésre. Köztudott ugyanis, hogy a stúdió játékai nem igazán sorolhatók a "kész" kategóriába a debütálást követően, sőt, a PC-s (és újabban már ugye a konzolos) felhasználók egy része addig inkább hozzájuk sem nyúl, amíg meg nem érkezik az első Unofficial Patch, ami általában többszáz hibát szokott kijavítani. Nos, a Starfield esetében erre úgy fest, nem lesz szükség, legalábbis az Xbox Game Studios vezetője szerint.

Matt Booty a Giant Bombnak mondta el, hogy elképesztően sok belsős tesztelő nyúzza jelenleg a játékot, és a legutóbbi jelentés alapján már most kevesebb hiba található benne, mint mondjuk a Skyrimben és a Fallout 4-ben – pedig még hónapok vannak hátra a kiadásig. A kijelentést az Xbox feje, Phil Spencer is kommentálta, szerinte minden minőségbiztosítási szakember rá lett állítva a Starfieldre, így garantált, hogy egy polírozott élményt kapunk szeptemberben. Persze azért így is van pár viharfelhő a program körül, hiszen nem mindenki tud túllendülni azon, hogy csupán 30 fps-sel fog futni konzolokon (holott ennek megvan az oka), de ha emellett csak a különböző planétákon találkozunk majd bogarakkal, mi már boldogok leszünk.