- A Starfield lesz a Bethesda legkevesebb hibát tartalmazó játéka
- Ezt maga az Xbox Game Studios vezetője, Matt Booty mondta nemrég
- És Phil Spencer is megerősítette
- Állítólag minden belsős tesztelő ezt a játékot elemzi
A Starfield Direct során elég részletes képet kaptunk arról, hogy mire is számíthatunk a szeptember 6-án érkező Starfielddel kapcsolatban, a látottak pedig enyhén szólva is elég meggyőzőnek tűntek, azonban – mivel egy Bethesda címről van szó – továbbra is adott a kérdés, hogy mennyire lesz kész a megjelenésre. Köztudott ugyanis, hogy a stúdió játékai nem igazán sorolhatók a "kész" kategóriába a debütálást követően, sőt, a PC-s (és újabban már ugye a konzolos) felhasználók egy része addig inkább hozzájuk sem nyúl, amíg meg nem érkezik az első Unofficial Patch, ami általában többszáz hibát szokott kijavítani. Nos, a Starfield esetében erre úgy fest, nem lesz szükség, legalábbis az Xbox Game Studios vezetője szerint.
Matt Booty a Giant Bombnak mondta el, hogy elképesztően sok belsős tesztelő nyúzza jelenleg a játékot, és a legutóbbi jelentés alapján már most kevesebb hiba található benne, mint mondjuk a Skyrimben és a Fallout 4-ben – pedig még hónapok vannak hátra a kiadásig. A kijelentést az Xbox feje, Phil Spencer is kommentálta, szerinte minden minőségbiztosítási szakember rá lett állítva a Starfieldre, így garantált, hogy egy polírozott élményt kapunk szeptemberben. Persze azért így is van pár viharfelhő a program körül, hiszen nem mindenki tud túllendülni azon, hogy csupán 30 fps-sel fog futni konzolokon (holott ennek megvan az oka), de ha emellett csak a különböző planétákon találkozunk majd bogarakkal, mi már boldogok leszünk.
A Zenimax meg szépen be is dőlt a tőzsdén, a Microsoft megvette az egészet 2021-ben. Így aztán van miből finanszírozni megint, ha valami balul sül el - pld. egy szar bughalmaz következményeit, ami csalódást kelt a vásárlókban. Valójában kit érdekel, "mi kiadtuk a kért terméket, és sikeres lett, mivel azt X millió(!) játékos vásárolta meg."
A telibeszarás miatt persze mindig borítékolható a végeredmény.
Emlékszik még valaki az Aliens: Colonial Marines-ra? Amit aztán fű alatt levettek a Steamről? Volt utólag pereskedés bőven.
értsd, elképesztően bugos, játszhatatlan kuplerájt fognak kapni a játékosok, lást failout 76.
" csupán 30 fps-sel fog futni konzolokon"
magyarul, képtelenek normálisan optimalizálni a játékot, vagy nem tudnak tartható FPS teljesítményt összehozni a játékmenet közben, ezért inkább lekorlátozzák 30fps-re.
most már csak todd howard hiányzik egy elképesztő "Sixteen times the detail" propaganda bemutatóval valamilyen játékrendezvény eseményen.