...mert, hogy túlessünk a nehezén, a mai hivatalos bejelentés szerint a Dead Space PS3 és Xbox 360 konzolokra fog érkezni jövő ősszel. A játékról még mindig nem sokat tudunk. Az általunk terelgetett főhős Isaac Clarke, egy egyszerű mérnök, aki a sztori kezdetén egy rutinmelóra indul, egy, az űr mélyén tevékenykedő bányászhajó elromlott kommunikációs rendszerét megjavítani. Amikor odaér, jön a megvilágosodás, nevezetesen, hogy a jármű legénységét egy rút / gonosz / nyálkás (nem kívánt törlendő) idegen parazitafaj, maga az élő rémálom támadta meg. Emberünk pedig kényszerpályára kerül, és meg kell ragadnia a pajszert, bocsánat, az egy másik szerszám és másik játék (bár kolléga), szóval a csavarkulcsot / kalapácsot / forrasztópákát, aztán később nyilván a komolyabb csúzlikat is, hogy csinos kis hegesztőálarcában rendet vágjon a zombik és egyéb rusnyaságok között. Valljuk be, nem egy Oscar-díjas történet így első nekifutásra, no de hát majd meglátjuk, mit hoznak ki belőle a srácok.
A korábbi híremben az is szerepelt: sokan reménykednek benne (jómagam is), hogy talán ez az a titkos project, amint Doug Church tervezőpápa és emberei munkálkodnak. Nos, nem. Mint azt talán sokan tudjátok, Doug az EA Los Angeles-i stúdiójában múlatja napjait, amely teamtől a C&C 3-at és legutóbb a MOH: Airborne-t kaptuk, jelenlegi fő munkájuk pedig, ama bizonyos rejtélyes csuda, melyet Steven Spielberggel közösen hoznak létre, úgy tűnik, még mindig homályban marad. A Dead Space az EA főhadiszállásának is helyet adó Redwood Shoresban készül (jobb híján e székház képével illusztráltam a hírt). Az EARS foglalja magába a Maxis csapatát, azaz övék a Sims és SimCity franchise is, valamint a Godfather / Lord of the Rings / James Bond / The Simpsons négyes is, no meg levezetésképp egy kis golf, a Tiger Woods széria. Ehhez az elég szép portfólióhoz csatlakozik most ez a cím, melynek vezető producere, Glen Schofield teljesen oda is volt, hogy végre valami ijesztősebb, sötétebb témájú melót is kaptak, sci-fi- és horrorrajongóként pedig arra tette fel a nagyesküt, hogy olyan világot alkotnak meg, amitől bebrummog a barnamackó a boxeralsóba. Az tény, hogy a bejelentéssel egy időben felszentelt hivatalos weboldalt átböngészve veszélybe került az emlegetett fehérneműm; a fiúk sokat nézegethették a Jericho szájtját, mert itt is egy interaktív, fedezd fel és ijedj össze típusú mókával állunk szemben, bár túl sok anyag nincs még rajta.
Nos, meglátjuk, mi lesz a dologból, illetve látnánk ugye, ha nem csak konzolos projektről lenne szó, de a megjelenésig jó esetben is egy évünk van, addig még sok víz lefolyik a Csendes-óceánon, lesznek mindenféle vásárok, események, sőt menedzsercserék, no meg a hardveripar is hol tart már majd jövő ilyenkor... Egyelőre hibernáljuk tehát a cuccot, amíg a mi bűvös két betűből álló mozaikszónk fel nem bukkan vele kapcsolatban.

Nos, meglátjuk, mi lesz a dologból, illetve látnánk ugye, ha nem csak konzolos projektről lenne szó, de a megjelenésig jó esetben is egy évünk van, addig még sok víz lefolyik a Csendes-óceánon, lesznek mindenféle vásárok, események, sőt menedzsercserék, no meg a hardveripar is hol tart már majd jövő ilyenkor... Egyelőre hibernáljuk tehát a cuccot, amíg a mi bűvös két betűből álló mozaikszónk fel nem bukkan vele kapcsolatban.
szerintem PCs megjelensé is tuti lesz
mindig az van először hogy nincs de végül mindig lesz vhogy
szóval nem izgulok tudom megjelenik