A Ninja Theory most a DMC-n dolgozik, viszont eleinte úgy tervezték, hogy egyszerre csinálják majd a neves sorozat előzményét és a tavalyi Enslaved második részét. Hiába volt azonban kritikailag elismert játék Monkey és gazdája története, ha a vásárlók nem kapkodtak utána.
"Az Enslavednek jobban kellett volna szerepelnie." -- ismerte be a csapat vezető tervezője, Tameem Antoniades (képünkön) az EDGE-nek. "Most javában a folytatáson kéne dolgoznunk, hogy tökéletesíthessük az első rész hagyatékát, hogy mint minden sorozat, egyre jobb és jobb legyen."
Tameem szerint azt tervezték, hogy kettészelik a Ninja Theoryt, s míg a csapat egyik fele a DMC-n dolgozik, addig a többiek csinálhatják az Enslaved 2-t. Sőt, még abban is benne lett volna a brigád, hogy új embereket vegyenek fel.
"Mivel viszont ez nem történt meg [mármint a játék sikere], nem bővültünk és két részre sem szakadtunk, maradtunk az a kicsi csapat, akik eddig is. De legalább van még egy esélyünk a DMC-vel."
Az Enslaved egy remek akció-kaland játék, mely a kínai mondavilág egyik történetét veszi alapul és mossa össze a posztapokaliptikus Amerikával. A sztori folytatásért kiáltott, de ez már valószínűleg sosem történik meg.
"Az Enslavednek jobban kellett volna szerepelnie." -- ismerte be a csapat vezető tervezője, Tameem Antoniades (képünkön) az EDGE-nek. "Most javában a folytatáson kéne dolgoznunk, hogy tökéletesíthessük az első rész hagyatékát, hogy mint minden sorozat, egyre jobb és jobb legyen."
Tameem szerint azt tervezték, hogy kettészelik a Ninja Theoryt, s míg a csapat egyik fele a DMC-n dolgozik, addig a többiek csinálhatják az Enslaved 2-t. Sőt, még abban is benne lett volna a brigád, hogy új embereket vegyenek fel.
"Mivel viszont ez nem történt meg [mármint a játék sikere], nem bővültünk és két részre sem szakadtunk, maradtunk az a kicsi csapat, akik eddig is. De legalább van még egy esélyünk a DMC-vel."
Az Enslaved egy remek akció-kaland játék, mely a kínai mondavilág egyik történetét veszi alapul és mossa össze a posztapokaliptikus Amerikával. A sztori folytatásért kiáltott, de ez már valószínűleg sosem történik meg.
Tudom hogy reklámozták, de azért nem annyira, mint a sikeres címeket.
Pl. egy CoD-ot mindenki ismer reklám nélkül is, mégis évente vagy 100 millát ölnek csak reklámra. Persze nem azt mondom hogy ez kell, vagy hogy ez jó, vagy hogy itt megérte volna ennyit fordítani erre, csak példa volt.
Nehéz egy új címet sikerre vinni, főleg úgy, hogy nem is érkezik minden platformra.
Nem sok ilyen konzol-exkluzív játék jut eszembe a közelmúltból (ez,Vanquished,Wet,Mindjack,most hirtelen ennyi), de ha jól tudom mind kisebb-nagyobb bukás lett.
Persze nem ismerek minden konzolos címet, de azért jó részével tisztában vagyok többé-kevésbé.
Ez nem igaz, meg lennél lepve, milyen jól megy a legtöbb általad tökre nem ismert konzolos játék is.
Egyébként nagyon sokat reklámozták.